سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113141|08:57 - 1402/05/10
نسخه چاپی

یادداشت؛

مراقب بوقلمون‌صفتان باشید

مراقب بوقلمون‌صفتان باشید
آفتاب‌پرستانی که با وزش هر نسیمی به‌خاطر منافع خودرنگ عوض می‌کنند نمی‌توانند در دایره جریان انقلاب قرار گیرند.

به گزارش مطلع الفجر ،به نکته‌ای که باید توجه نمود این است که  مصونیت نمایندگان به‌صراحت متن قانون مربوط به امور مربوط به مسئولیت‌های نمایندگی از جمله نظارت بر دستگاه‌ها و سایر وظایف قانون‌گذاری است، نه فعالیت‌های رسانه‌ای و مجازی  و عقده‌گشایی‌های شخصی و اقدامات تنش‌زا و دوقطبی‌ساز.

قطعاً حرکات اخیر و عجیب نماینده مردم تربت‌جام در مجلس شورای اسلامی را در فضای مجازی مشاهده و حمله ناجوانمردانه ایشان به نیروهای ارزشی را رصد  کرده‌اید؛ ولی متأسفانه تاکنون کوچک‌ترین برخوردی با ایشان نکرده‌اید که باعث دلسردی بسیاری از حامیان نظام اسلامی شده است. سبک‌رفتاری که گویی به نیت رزومه‌سازی   هتاکانه و به‌منظور تأیید و پذیرش رسانه‌ها و اپوزیسیون خارج از کشور و توشه پذیرش برای  ایام پس از نمایندگی و خروج از کشور صورت می‌گیرد. همین‌گونه صحبت‌های توهین‌آمیز و تحقیرکننده ضد مذهب شیعه دختر ایشان و به نمایش گذاشتن سبک زندگی لاکچری و حسرت زا برای عموم اقشار جامعه شائبهٔ عامدانه بودن  چنین رفتارهایی را تقویت می‌کند.

کلمات و عبارات به کار گرفته شده در فضای مجازی توسط این نماینده مجلس در شأن یک کاربر فیک مجازی هم نبوده است و باعث تنزلشان و منزلت خانه ملت و نمایندگان مردم در مجلس انقلابی شده است 

اکنون در یک چرخش ۱۸۰ درجه وبا یک پست جدید خود را در دایره نیروهای انقلابی قرار داده و حتی از توهین‌های خود طی چند روز گذشته عذرخواهی نکرده است، و با سپرسازی از کلمه "نما" و ارزشی و ارزشی نماسازی قصد موجه‌سازی لگد زنی و شلغم پرانی چندروزه را نموده است. آیا ریاست محترم و هیئت نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنان در مقابل هتاکی این نماینده سکوت اختیار می‌کند؟

و نکته‌ای که قابل‌توجه است این نماینده با چه رویی و چگونه می‌تواند خود را نیروی انقلابی معرفی کند که تا همین دیروز در فضای مجازی بر علیه نیروهای انقلابی در فضای مجازی در حال جولان بود و اکنون خود را در این دایره می‌داند این روزها رنگ عوض‌کردن چقدر باب شده است

جناب نماینده شما که از آن دسته افرادی هستی که مانند آفتاب‌پرست  رنگ عوض می‌کنید با چه رویی در جلسات مجلسی شرکت خواهید کرد که تا دیروز تفکر آنها را به باد انتقاد گرفته‌اید و از ادبیات سخیف استفاده کرده‌اید؟