سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113123|12:55 - 1402/05/02
نسخه چاپی

توصیفی ، تصویری ؛

بازدید میدانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گیلانغرب از مشکلات مردم+عکس

بازدید میدانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گیلانغرب از مشکلات مردم+عکس
بازدید میدانی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گیلان غرب از مشکلات مطالبات مردمی سطح شهر انجام شد.

به گزارش مطلع الفجر؛پیرو درخواست اهالی شهرک شهید ثابتخواه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گیلان غرب با حضور کارشناس مسئول دایره فنی شهرداری از این شهرک بازدید کردند.

✍ آقای علی الفتی رئیس شورای اسلامی شهر گیلان غرب درخصوص مشکلات مورد مطالبه مردم این شهرک گفت: با توجه به اینکه شهرک شهید ثابت خواه در قالب تعاونی تشکیل شده لذا تعهداتی از سوی هیئت مدیره محترم تعاونی در قرارداد با شهرداری منغقد شده که در آن متعهد شده‌اند که خدمات صفر تا صد خاکبرداری، مخلوط ریزی، بیس ریزی، آسفالت و جدولگذاری معابر را برای اهالی شهرک انجام دهند.

وی تصریح کرد: اما متاسفانه به تعهد و تکلیف موصوف از سوی تعاونی عمل نشده و تلنبار این مطالبات امروز به دغدغه و گله مندی مردم عزیز بدل شده است. 
الفتی افزود: امابا این وجود  در راستای عمل به مطالبات و در مسیر خدمت به مردم عزیز و تامین رفاه عمومی، شهرداری کار مخلوط ریزی و بیس‌ریزی و جدول گذاری معابر شهرک را انجام داده و در صورت تامین اعتبار و توان مالی آسفالت آن را هم در دستور کار قرار دارد.

وی با عنوان اینکه شاکله عدم اجرای مفاد قرارداد تعاونی‌ها با مردم، مختص همین یک تعاونی نیست و بلکه تعداد دیگری هم این مشکلات را دارند گفت: برای مرتفع شدن مشکلات مردم عزیز در این شهرک‌ها از دادستان محترم و  مسئولان ذیرببط استدعا داریم در مسیر احقاق حق مردم عزیز و شهرداری در این خصوص پیگیری لازم را به عمل آورند که قطعاً جلب رضایت مردم عزیز را به دنبال خواهد داشت.
طی این بازدید اعضای شورای اسلامی شهر گیلان غرب از مهندس  باوندپور  شهردار تلاشگر گیلان غرب خواستند تا به منظور ساماندهی آب‌های سرگردان تجمیعی در ورودی شهرک شهید ثابت خواه که به معظلی برای اهالی بدل شده، تدابیری اندیشیده شود.

امروز همچنین مشکلات مزارستان طاقیل مورد بررسی و بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی  شهر گیلانغرب قرار گرفت؛ پیرو درخواست وگله‌بندی‌های مردمی در خصوص ورود احشام به محدوده مزارستان و همچنین مشکل تلاقی و ترافیک حین مراسمات تدابیر و تصمیماتی اخذ شد.
یکی دیگر از مشکلاتی که امروز پیگیری شدبحث  اعتراض مردم نسبت به عبور جدول آب کشاورزی است که دقیقاً از وسط شهرک سراب می‌گذرد و اکنون به معضلی از تلمبار زباله، تهدیدهای بهداشتی و بوی آزاردهنده برای اهالی بدل شده و حقاً این جوی به یک تهدید بهداشتی و مخاطره آمیز برای مردم تبدیل شده است، ضرورت دارد قبل از وقوع حادثه‌ای متولیان با شهرداری همکاری نموده تا تدابیر عملی برای رفع این معضل و گله مندی مردم عزیز  اندیشیده شود.