سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113105|10:01 - 1402/04/24
نسخه چاپی

معاون فرماندار گیلانغرب:

5 طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان مصوب شد

5 طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان مصوب شد
معاون فرماندار گیلانغرب گفت: 5 طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان به تصویب رسید.

به گزارش مطلع الفجر ،معاون سیاسی   فرماندار گیلانغرب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلانغرب گفت :در جلسه کمیته اشتغال  شهرستان گیلان‌غرب تعداد ۵ طرح با اعتبار 26میلیارد و 50میلیون تومان با اشتغالزایی 63نفر  به تصویب رسید.

 این جلسه کمیته اشتغال شهرستان به ریاست خانم نوربخش معاون سیاسی امنیتی فرماندار ی ، و با حضور بخشداران تابعه ، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، نهادهای حمایتی و بانک‌های عامل در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

نوربخش در این جلسه با اشاره به اهمیت اشتغال و سیاست‌های مهم دولت   کار و کرامت در این حوزه اظهار داشت: ایجاد فرصت‌های شغلی جدید از مهم‌ترین وظایف کارگروه به شمار می‌رود که این امر با دلسوزی و برنامه‌ریزی و نظارت مستمر بر فعالیت‌ها محقق می‌شود.
 وی تصریح کرد :همه ما ملزم به حمایت از تولید کنندگانیم و باید در کنار آنان جهت حل مشکلات گام برداریم قطعا دستگاههای عضو کارگروه می بایست موانع موجود بر سر راه توسعه و تقویت اشتغال پایدار را شناسایی و با تلاش در راستای رفع این موانع اقدام نمایند و زیرساخت های لازم برای دستیابی به توسعه اقتصادی در شهرستان فراهم آوردند.
سهم اشتغال شهرستان در بخش کشاورزی ۵۲ درصد در بخش صنعت ۸ درصد و در بخش خدمات ۴۰ درصدمیباشدکه درصد بیمه شدگان در سال 1401 نسبت به  مدت مشابه سال۱۴۰۰ دو درصد اافزایش پیدا کرده است .
شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه دارای دو بخش مرکزی و گواور  بیش از ۷۲هزار نفر جمعیت دارد.