سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112976|02:10 - 1402/02/01
نسخه چاپی

در خطبه های نماز جمعه مطرح شد :

هشدار امام جمعه به عاملان ایجادفضای دو قطبی و تفرقه درگیلانغرب+ تصاویر

هشدار امام جمعه به عاملان ایجادفضای دو قطبی و تفرقه درگیلانغرب+ تصاویر
امام جمعه شهرستان گیلانغرب در انتقادی تند هرگونه ایحاد تفرقه در مسیر ایجاد شکاف بین مردم شهرستان به هر نیتی را محکوم کرد .

به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلای مسجد جامع  گیلانغرب ضمن نکوهش  هر گونه ایجاد فضای دو قطبی و تفرقه در شهرستان گفت: در شرایطی که در جامعه، ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند همدلی و وفاق و انسجام هستیم متاسفانه  افرادی که سابقه تعرض به اموال بیت المال را در همین شهرستان در کارنامه خو دارند، افرادی که سابقه هتاکی به مبانی دینی و اعتقادی را دارند؛ پیش قدم و تحریک برای توهین به چهره های انقلابی شهر شده اند ، افراد دلسوز این شهر را مورد بی توجهی و هتاکی قرار داده اند .

وی افزود: کاری نکنید که فضای دو قطبی در شهرستان ایجاد شود مردم  این شهر همه متدین، انقلابی و پای ارزش ها هستند، سالهاست که ایستادگی کرده اند با کاستی ها و کمی ها ساخته اند و همین انتخابات ریاست جمهوری  کذشته که نمودی از مشارکت حداکثری آنها ونشان از وفاداری آنها به نظام بود، حضور پرشور آنها در مناسبت‌های ملی و مذهبی و نماد ۲۲بهمن حضور حداکثری این مردم نشان می‌دهد که این مردم پایبند به نظام و انقلاب هستند فضای دو قطبی را در این شهر دامن نزنید،برای ماندن در مسولیت یا هر نیت دیگرمردم را  مقابل هم قرار ندهید.

خطیب نماز جمعه گیلانغرب گفت: همان طوری که حضرت آقا در دیدار رمضانی دانشجویان فرمودند: دشمن راهبردش این است که ما به خودمان بدبین بشیم کاری نکنیم که مردم نسبت به عملکرد ما بدبین شوند.
 

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد:مردمی که در طول این ۴۴ سال انقلاب اسلامی پای همه ی مسائل انقلابی در این شهرستان بودند ثابت کردند ار اول انقلاب در جنگ تحمیلی و در همه برهه ها کاری نکنیم مردم نسبت به نظام بدین بشوند.

امام جمعه گیلانغرب در خطبه های نماز جمعه  همچنین به مقوله انتخابات مجلس ورود و ضمن تاکید بر اصل بی طرفی دستگاههای اجرایی و سایر نهادها گفت: از هیچ مسوولی پذیرفته نیست که در انتخابات مجلس پیش روی، در جهت انتخاب و حمایت از هیچ کاندیدایی از وجهه و امکانات  اداری و اجتماعی خودش استفاده کند و به لحنی بهتر، سوءاستفاده کند و قطعا  مردم نمی پذیرند.

وی ابراز داشت: قطعا ورود هر مسوولی به این مسئله واکنش مردم متدین و انقلابی شهرستان را در پیش خواهد داشت؛ مدیران ارشد در استان  پاسخگوی دخالت در امر انتخابات حتما خواهند بود.