سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112631|14:04 - 1401/06/07
نسخه چاپی

توصیفی ، تصویری ؛

یادواره خلبان شهید فتاحی در گیلانغرب برگزار شد+ تصاویر

یادواره خلبان شهید فتاحی در گیلانغرب برگزار شد+ تصاویر
مصادف با چهارمین سالگرد آسمانی شدن، آیین نگواشت باشکوه استاد خلبان؛ شهید منوچهر فتاحی در گیلانغرب برگزار شد.

به گزارش مطلع الفجر ،،*مجتبی جنگلی نیا ؛خبرنگار مطلع الفجر /دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ ؛در چهارمین سالگرد شهادت استاد خلبان شهید منوچهر فتاحی یادواره ای به همین مناسبت در روز جمعه  4 شهریورماه 1401 با حضور خانواده های معظم شاهد وایثارگر و اقشار مختلف مردم شهرستان گیلانغرب در محل یادمان این شهید گرانقدر برگزارشد.
 دراین مراسم با شکوه که جمعی از مسئولین کشوری و لشگری، شهریار حیدری نماینده مردم شهرستان های گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب درمجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره خلبان شهید منوچهرفتاحی اظهار داشت: پیشرفت های علمی و نظامی که توسط نیروهای مسلح در طول عمر پر برکت جمهوری اسلامی حاصل شده است باعث افتخار تمام آحاد مردم این سرزمین درعرصه جهانی است.
 وی افزود: امروز با تلاش فرزندان برومند میهن اسلامی درعرصه پیشرفت های دفاعی ششمین کشور دنیا هستیم واین دست آوردها ثمره تلاش نیروهای انقلابی همچون شهید منوچهر فتاحی است که در سنگر علم و در راه خدمت به مردم امنیت آنان،جان خود را فدا کردند.

دکتر حیدری نماینده مجلس


این نماینده مجلس دربخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در زمانی که رژیم بعث عراق با همراهی و پشتیبانی کشورهای سلطه گر به کشورمان حمله کرد، نیروهای نظامی از لحاظ امکانات دفاعی در وضعیت بسیار بدی بودند اما با اعتقاد به  خداوند متعال و ایثار جان و مال خود، هشت سال در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردندو شهادت شهید فتاحی سندی دیگر از افتخارات این کشوراست که  به دشمنان اعلام می دارد این ملت دلاورامروز هم مانند هشت سال دفاع مقدس در راه امنیت ایران اسلامی از جان خود خواهند گذشت.
شهید منوچهر فتاحی از خلبانان و فرماندهان غیور پایگاه شکاری دزفول  پس از سالها خدمت و آموزش خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی سرانجام در چهارم شهریور سال 97 در حین ماموریت پرواز آموزشی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند/.

*خبرنگار رسانه مطلع الفجر