سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112487|13:58 - 1401/02/31
نسخه چاپی

درنشست هماهنگی سالروز فتح خرمشهر عنوان شد:

جوانان با تکیه بر ایمان و فتح خرمشهر استراتژی جنگ را دگرگون کردند/اجرای برنامه های متنوع سوم خرداد در گیلانغرب

جوانان با تکیه بر ایمان  و فتح خرمشهر استراتژی جنگ را دگرگون  کردند/اجرای برنامه های متنوع سوم خرداد در گیلانغرب
نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار وپیروزی در شهرستان گیلانغرب امروز برگزار شد .

به گزارش مطلع الفجر ،در این نشست که امام جمعه و مدیران دستگاههای اداری شهرستان نیز حضور داشتند .

 امام جمعه گیلان غرب در این نشست  ضمن گرا میداشت  سالروز آزاد سازی خرمشهر  گفت بدون شک سوم خردادماه نقطه عطف و قوت در تاریخ برجسته و زرین انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر افزود: آزادسازی خرمشهر اقدامی بسیار بزرگ و فتح ارزش‌ها و باورها و اوج مقاومت و شکوه اقتدار یک ملت بود.

وی همراهی و اتحاد دنیای استکبار  در دوران دفاع مقدس علیه ملت ایران را  یاد آور و  اظهار داشت: علاوه برخرمشهر که دنیای استکبیار  در قالب دهها کشور ،دشمن بعثی را برای تصرف آن حمایت می کردند، گیلانغرب  نیز مورد بیشترین حملات هوایی و زمینی دشمن بعثی قرار گرفت و مردم  مقام این دیار هم مانمند خرمشهر ایستادگی کردند .
*جوانان با تکیه بر ایمان  و فتح خرمشهر استراتژی جنگ را دگرگون  کردند /برنامه های متنوعی در گرامی داشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در گیلانغرب برگزار می شود

دکتر نجفی فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب در حاشیه نشست هماهنگی گرامی داشت سوم خرداد  ضمن تبریک قرار گرفتن در آستانه عملیات غرور آفرین بیت المقدس   به خبرنگار مطلع الفجر گفت :در روز سوم خرداد اراده ملت انقلابی متبلور شد و خرمشهر از دست دشمن بعثی آزاد شد.

وی سالروز فتح خرمشهر را نماد از خود گذشتگی، ایثار و عزت و سربلندی نسلی  دانست که توانستند با فتح خرمشهر استراتژی جنگ را دگرگون و آن را در تاریخ پر فراز و نشیب دفاع مقدس برای همیشه جاودان کنند.
 

سرهنگ نجفی  افزود: تفکر حماسه‌سازان خرمشهر، تفکری ولایی و  و تابع امر امام(ره) بود و حضور در میدان را برای پیروزی برگزیده بود که نمونه این تفکر سردار شهید قاسم سلیمانی است.

فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب  برگزاری یادواره شهدا در روز سوم خرداد،عطر افشانی مزار شهدا ، سرکشی از خانواده های معظم شهدا وجانبازان عملیات بیت المقدس و همچنین اجرای برنامه های گشت رضویون از جمله برنامه نام برد/.