سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112481|08:51 - 1401/02/29
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب خبر داد:

کنگره ملی گیلانغرب دهه اول خرداد ماه /رزمایش بسیجیان گیلانغرب در هفته جاری

کنگره ملی گیلانغرب دهه اول خرداد ماه /رزمایش بسیجیان گیلانغرب در هفته جاری
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گیلانغرب گفت: کنگره ملی سردار شهید «صفر خوشروان» و ۷۵۰ شهید شهرستان گیلانغرب در روزهای هفتم و هشتم خرداد ماه امسال برگزار شد.

به گزارش مطلع الفجر ،سرهنگ پاسدار محمد جواد نجفی  در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری این کنگره با اعلام این خبر افزود: کنگره ملی سردار شهید خوش جوان و ۷۵۰ شهید شهرستان گیلانغرب که قرار بود در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه سال گذشته برگزار شود و به دلیل پیک ششم کرونا لغو شد در روزهای هفتم و هشتم خرداد ماه جاری در شهر گیلانغرب با حضور مسوولان و فرماندهان ارشد کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: تعداد ۹ کمیته اجرایی کار برگزاری این کنگره را برعهده دارند و در ۶ماه گذشته بیش از ۲۰ یادواره در بخش های مختلف در سطح شهرستان برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گیلانغرب گفت: توزیع ۲۵ مورد جهیزیه و چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی رونمایی از لوگو و انیمیشن کنگره و اریه خدمات پزشکی توسط متخصصان در۲۰ تخصص در مناطق محروم شهرستان از جمله اقدام های صورت گرفته در راستای این کنگره است.

سرهنگ پاسدار نجفی ادامه داد: بیش از ۶۰ مقاله در چهار بخش از سراسر کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شده که از۱۲ اثر برتر تجلیل خواهد شد.

سرهنگ نجفی همچنین از برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر به استعداد هفت گردان در آخر هفته جاری خبر داد.

«وحید محمدی» سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب نیز در سخنانی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی شهیدان در دوران دفاع مقدس گفت: تمام موفقیت های امروز مرهون خون های به زمین ریخته شده هزاران شهید والا مقام و ایثارگران است از این رو همه ما وظیفه داریم برای برگزاری هرچه باشکوه این کنگره همراهی و همکاری لازم را داشته باشیم.