سرویس: ویژهکد خبر: 112385|12:45 - 1400/12/22
نسخه چاپی

بیانیه سپاه پاسداران:

مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها مورد هدف موشک‌های سپاه قرار گرفت

مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها مورد هدف موشک‌های سپاه قرار گرفت
سپاه پاسداران حوالی ساعت ۱:۲۰ دقیقه نیمه شب لانه جاسوسی موساد در اربیل را موشک باران کرد.

به گزارش مطلع الفجر ،روابط عمومی کل سپاه در بیانیه‌ای با اشاره به هدف قرار گرفتن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها از سوی موشک‌های نقطه زن، تاکید کرد: تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌‎های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می‌شود.

به گزارش مطلع الفجر  به نقل از  از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پی شرارت های اخیر رژیم صهیونیستی و هدف قرار گرفتن «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست ها»، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت های این رژیم منحوس شب گذشته "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت.

این بیانیه می افزاید: بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می شود.

در این بیانیه آمده است: به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد./.