سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112337|14:48 - 1400/11/15
نسخه چاپی

نماینده مجلس: ملت ایران از حفظ انقلاب و این سرزمین احساس غرور می‌کند/در اسفند ماه مشکلات بازارچه سومار پیگیری میشود+عکس

نماینده مجلس: ملت ایران از حفظ انقلاب و این سرزمین احساس غرور می‌کند/در اسفند ماه  مشکلات بازارچه سومار پیگیری میشود+عکس
دکتر حیدری گفت : امروز کشورما با عزت در میان جهانیان سربلند است و ما ثابت کردیم در شرایطی که نیاز باشد جان خود را فدای کشور می‌کنیم و ملت ما از حفظ انقلاب و آب و خاک احساس غرور می‌کند.

به گزارش مطلع الفجر ،نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفته: امروز کشورما با عزت در میان جهانیان سربلند است و ما ثابت کردیم در شرایطی که نیاز باشد جان خود را فدای کشور می‌کنیم و ملت ما از حفظ انقلاب و آب و خاک احساس غرور می‌کند.

شهریار حیدری روز جمعه در سخنرانی بین صلاتین  نماز جمعه گیلانغرب با تبریک دهه مبارک فجر ، با اشاره به اینکه برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی یک صده مبارزه صورت گرفته است افزود: به فضل پروردگار این انقلاب پس از پیروزی و پس از جنگ تحمیلی با هدایت های امام و تدبیر هوشمندانه و آگاهانه مقام معظم رهبری از تمامی مسیرهای پر پیچ و خم که دشمنان ایجاد کردند با سربلندی عبور کرده است.

وی با اشاره به سفر اخیرخود به کشور عراق و تشکیل جلسه با مسوولان طرف عراقی اظهار داشت: در نشستی که با مسوولان عراقی داشتیم طرف عراقی پذیرفت تا در اول اسفند ماه امسال جلسه مشترکی که بین وزارتخانه‌های کشور و صنعت معدن و تجارت ۲ کشور برگزار می شود موضوع مرز سومار هم در دستور کار قرار گیرد تا در خصوص تخلیه و بارگیری تصمیم گیری عادلانه اتخاذ شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عضویت خود در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در این کمیسیون به صورت شبانه روزی در تلاش هستیم تا بخشی از خواسته های اصلی و محوری در حوزه های آب و کشاورزی و راه در ردیف اعتبارات ملی قرار گیرد تا بخشی از مشکلات این منطقه مرتفع شود.

حیدری افزود:در زمینه اشتغال نیز پیگیر حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی با اولویت گیلانغرب به لحاظ ظرفیت های بینظیر معدنی هستیم تا از این موضوع از طریق وزارت صمت نهایت استفاده به عمل آید.