سرویس: ویژهکد خبر: 112220|13:16 - 1400/08/26
نسخه چاپی

کرمانشاه درآستانه یک تغییر مدیریتی/مدیر جهادی متعهد بومی ، #مطالبه_مردم

کرمانشاه درآستانه  یک تغییر مدیریتی/مدیر جهادی متعهد بومی ، #مطالبه_مردم
ضرورت امروز کرمانشاه انتصاب مدیری با تدبیر، ایده و تعهد است، دولت جدید باید بر اساس روحیه انقلابی و جهادی که در برنامه‌ها داشته و ازخود نشان داده استانداری جهادی، انقلابی، جوان و حزب‌اللهی برای کرمانشاه انتخاب کند.

به گزارش مطلع الفجر ،‍ ضرورت امروز  کرمانشاه  انتصاب  مدیری  با تدبیر، ایده و تعهد است، دولت جدید باید بر اساس روحیه انقلابی و جهادی که در برنامه‌ها داشته و از خود نشان داده استانداری جهادی، انقلابی، جوان و حزب‌اللهی برای کرمانشاه انتخاب کند.

اگرچه اقتضای  درک درست مشکلات منطقه و مردم یک مدیر کار آمد بومی است اما کرمانشاه در سال‌های گذشته در دولت تدبیر و امید استاندار بومی به چشم ندیده و مردم کرمانشاه انتظار دارند استانداری بومی که ساکن کرمانشاه بوده و با مشکلات این استان آشنا است، برای این استان انتخاب شود.

با لحاظ کردن  اهمیت بررسی سابقه افراد برای تصدی پست استانداری ، تجربه مدیریتی لازمه انتخاب استاندار جدید کرمانشاه است، وبدون شک  داشتن تیم مدیریتی جوان و متخصص و همچنین ساده زیستی، از دیگر شرایطی است که دولت سیزدهم برای انتخاب استاندار در استان کرمانشاه باید به آن توجه ویژه کند.

 

مردم کرمانشاه درگیر انتظاری طولانی و تلخ  برای  انتصاب یک چهره  نو ظهور در راس دستگاه اجرایی استان هستند که با روحیه جهادی پاسخگوی مطالبات بحق مردم درد کشیده استان فلک زده   و بیکار کرمانشاه باشد و  توانایی جبران هشت سال برخی کم‌کاری و سو مدیریت ها  در استان کرمانشاه را داشته باشد تا کرمانشاه را از وضعیت فعلی که مورد رضایت هیچکس نیست، خارج کند.

بدون شک هر گونه تغییر در هرم مدیریت اجرایی بستر ایده، انگیزه و تلاش مضاعف است و وقتی این تغییر  با  تلاشها  و روحیه جهادی همراه گردد  تغییری خوشایند برای وضعیت عمومی مردم است.