کد خبر: 111966|12:59 - 1398/09/07
نسخه چاپی

مسابقات قرانی بسیج درگیلانغرب

شرکت 300 نفر در مسابقات قرانی خواهران / مصاحبه با دختر نوجوانی که حافظ کل قران است+ تصاویر

شرکت 300 نفر در مسابقات قرانی خواهران / مصاحبه با دختر نوجوانی که حافظ کل قران است+ تصاویر
مطلع الفجر:مسابقات قرانی بسیج شهرستان گیلانغرب در مجموعه حوزه علمیه خواهران این شهرستان برگزار شد

مطلع الفجر:مسابقات قرانی بسیج شهرستان گیلانغرب در رشته های  حفظ، قرائت ، تفسیر و حفظ  در مقطع خواهران در مجموعه حوزه علمیه خواهران  این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام رحمانی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی شهرستان گیلانغرب گفت:حقاً برای عمومی ترشدن قرآن این کتاب آسمانی باید به مساله عمومی تبدیل شود.
وی  به اهمیت نشر معنویات و فرهنگ قرانی تاکید کرد و افزود :دشمنان به شکل پررنگی برای جلوگیری از نشر قرآن در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی تلاش می‌کند که در چنین شرایطی باید به نوعی عمل کرد تا مردم خود بانی قرآن باشند.
*مسابقات قرآنی با شرکت 300 نفر در گیلانغرب

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب ابراز داشت:امروز مسابقات قرآنی شهرستان گیلانغرب زیر نظر دارالقرآن بسیج و با همکاری حوزه علمیه خواهران ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و موسسه قرآنی زیر نظر آموزش و پرورش و با شرکت قریب به ۳۰۰ نفر از عزیزان در شهرستان گیلانغرب در مقطع خواهران برگزار شد.

وی در خصوص مباحث و رشته‌های این سری از مسابقات گفت مسابقات در رشته های حفظ ،ترتیل ،نقاشی کودک و تفسیر قرآن برگزار شد.

حجت الاسلام رحمانی افزود:این مسابقات در مجموعه حوزه علمیه خواهران در شهرستان گیلانغرب برگزار شد که با استقبال پر شورشرکت کنندگان اجرا شد.


*نوجوان گیلانغربی که حافظ کل قران است

در این دوره از مسابقات خبرنگار مطلع الفجر با نوجوان حافظ کل قران کریم مصاحبه کرد ؛ خانم بیتا محمدی زاده بخش گواور از توابع شهرستان گیلانغرب  است که متولد 1382 میباشد و وی اکنون حافظ کل قران کریم می باشد .

 وی در پاسخ به این سوال که قران و حفظ ان در زندگی شخصی  چه تاثیر داشته است گفت : در شرایطی که هجمه ضد فرهنگی و اخلاقی دشمن  تو جامعه ننمود زیادی پیدا کرده است  حقیقتا تاثیرات موثر خوبی در زندگی شخصی و فردی دارد .

 خانم محمدی افزود : توصیه من به دوستان نوجوان و همسن و سالهای خودم این است که با تاسی به فرهنگ قرانی به زندگی خود رنگ و بوی معنوی ببخشند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد