سرویس: اقتصادیکد خبر: 98152|12:42 - 1394/09/25
نسخه چاپی

رییس اداره تعاون روستایی شهرستان گیلانغربخبر داد؛

توزیع 5 میلیون و 43هزار لیترلیتر نفت سفید بین خانوارهای روستایی گیلان غرب

توزیع 5 میلیون و 43هزار لیترلیتر نفت سفید بین خانوارهای روستایی گیلان غرب
مطلع الفجر:رییس اداره تعاون روستایی شهرستان گیلانغرب از توزیع 5 میلیون و 43 هزار لیتر نفت سفید بین خانوارهای روستایی گیلانغرب خبر داد.

حسین قمری  در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجر،از توزیع نفت در بین خانوارهای روستایی شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این مقدار نفت از یکم شهریورماه سال‌جاری بین خانوارهای روستاهایی در سراسر شهرستان در دو بخش گواور و مرکزی توزیع شده است.

رییسادارهتعاون روستاییشهرستانگیلانغرببا اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مطلوب در امر سوخت‌رسانی و وضعیت بسیار عالی ذخیره فرآورده در انبار نفت  و مراکز فروش  شهرستان، تصریح کرد: با بهره‌گیری از بیش از 38 مرکز فروش روستایی و  دستگاه نفتکش سوخت‌رسان، کار ارسال فرآورده به تمام نقاط شهرستان در حال انجام است.

قمری با ابراز اینکه قیمت هر لیتر نفت سفید جلوی درب فروشندگی سوخت، 150 تومان است افزود: تعاون روستایی همواره در صدد رفع دغدغه های مردمی در این حوزه بوده و تاکنون در سطح 207 روستا کار نفت رسانی  و توزیع نفت سفید به خوبی و در حد رضایت مردم و روستاییان عزیز انجام شده است .

اگرچه اکنون  اداراتی نظیر تعاون روستایی در راستای خدمت به مردم روستایی  و رفع نیازهای انها اقدام به توزیع نفت میکند اما طبق مصوبه مجلس باید تا دو سال آینده کلیه روستاها به شبکه گاز متصل شوند،  و شرکت نفت در هیچ جای ایران حق احداث پمپ بنزین را نداشته تا وزارت تصمیم‌گیری نهایی خود را اعلام کند ضمن اینکه اگر پمپ بنزینی در حال ساخت است کار خود را ادامه می‌دهد اما مجوز احداث پمپ جدید صادر نمی‌شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد