سرویس: ورزشیکد خبر: 94035|15:35 - 1394/06/08
نسخه چاپی

دبیر هیئت بوکس کرمانشاه خبر داد:

اعزام بوکسورهای کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی کشور

اعزام بوکسورهای کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی کشور
مطلع الفجر: دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور ۱۳ شهریور ماه به میزبانی ایلام برگزار وبوکسورهای کرمانشاه نیزبه این مسابقات اعزام می‌شوند.

به گزارش مطلع الفجر؛ خدر ولدی اظهار داشت: رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان کشور  جمعه هفته جاری به میزبانی استان ایلام برگزار می‌شود و تیم کرمانشاه نیز به طور قطع برای کسب عناوین قهرمانی به این پیکارها اعزام خواهد شد.

 

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه همچنین از اعزام بوکسورهای استان به مسابقات قهرمانی جوانان کشور خبر داد و گفت: این مسابقات اواخر شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

 

ولدی برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان کرمانشاه را ۱۹ شهریور ماه امسال اعلام کرد و گفت: ۱۵ آبان ماه نیز تیم بوکس بزرگسلان کرمانشاه برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به شهرستان خوی اعزام می‌شود.

 

وی در ادامه به موفقیت‌های فروتن گل آرا، مشتزن دلاور کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و افزود: این قهرمان نامی کشور در دور نخست از سد حریف بوتانی گذشت و در  دومین دیدار خود مشتزن سریلانکایی را آماج حملات خود قرار داد.

 

گفتنی است، مسابقات بوکس قهرمانی آسیا با شرکت بیش از ۲۰۰ مشتزن از ۲۲ کشور به میزبانی تایلند در حال برگزاری است و  فروتن گل آرا نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم جمهوری اسلامی ایران امشب به مصاف حریفی از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی برنزش قطعی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد