سرویس: ورزشیکد خبر: 93647|17:53 - 1394/06/01
نسخه چاپی

با کسب برتری مقابل حریفان؛

تکواندوکار نونهال کرمانشاهی به فینال مسابقات جهانی راه یافت

تکواندوکار نونهال کرمانشاهی به فینال مسابقات جهانی راه یافت
مطلع الفجر: دبیر هیئت تکواندو استان کرمانشاه گفت: مسابقات جهانی تکواندو نونهالان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و محمد خانی از کرمانشاه با غلبه بر حریفان به فینال این مسابقات راه یافت.

به گزارش  مطلع الفجر  به نقل ازمرصاد؛ شهرام منوچهرآبادی اظهار داشت: دومین دوره مسابقات جهانی تکواندو نونهالان در دو بخش دختران و پسران با حضور ۵۹ کشور در شهر موجو کره جنوبی در حال پیگیری است که محمد خانی تکواندوکار نونهال کرمانشاهی حاضر در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران توانست راهی فینال شود.

 

دبیر هیئت تکواندو استان کرمانشاه افزود: در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم محمد خانی در دور دوم با نتیجه ۱۹ بر صفر از سد تکواندوکار مصری گذشت و در دور سوم با حساب ۱۷ بر ۱۲ نیز حریف اکوادوری را مغلوب خود کرد.

 

منوچهرآبادی با ابراز خرسندی از عملکرد مثبت تکواندوکار نونهال کرمانشاهی در این مسابقات گفت: محمد خانی در مرحله نیمه نهایی نیز توانست با نتیجه ۱۷ بر یک نماینده قزاقستان را شکست داده و راهی فینال شود.

 

گفتنی است، محمدخانی به همراه وحید ناصری، مربی توانمند تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از استان کرمانشاه در این رقابت‌ها حضور دارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد