سرویس: ورزشیکد خبر: 92936|18:38 - 1394/05/17
نسخه چاپی

دبیر هیات کشتی شهرستان کرمانشاه:

مسابقات کشتی انتخابی جوانان استان کرمانشاه تا پایان مرداد ماه برگزار می شود

مسابقات کشتی انتخابی جوانان استان کرمانشاه تا پایان مرداد ماه برگزار می شود
مطلع الفجر: دبیر هیات کشتی شهرستان کرمانشاه از برگزاری مسابقات کشتی انتخابی جوانان استان تا پایان مرداد ماه امسال خبر داد.
به گزارش  مطلع الفجر، نادر نجفی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپرت  اظهار داشت: مسابقات انتخابی جوانان استان کرمانشاه 28 مرداد ماه درخانه کشتی کرمانشاه برگزار می شود.

 

دبیر هیات کشتی شهرستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات با حضور 16 تیم از سراسر استان برگزار می شود که از این تعداد 14 تیم از شهرستان ها و 2 تیم از شهرستان کرمانشاه است.

 

نجفی ضمن اشاره به اینکه این مسابقات در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار می شود، گفت: در پایان این مسابقات نفرات اول در هر وزن به مسابقات کشتی قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

 

دبیر هیات کشتی شهرستان کرمانشاه افزود: در این مسابقات، داوران بومی کرمانشاه جهت امر قضاوت بازی ها و دیدار ها حضور بهم می رسانند.

 

وی در ادامه از تلاش اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی استان کرمانشاه برای گرفتن میزبانی مسابقات کشتی قهرمانی کشور در شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد و گفت: شهرستان اسلام آباد غرب در زمینه کشتی دارای پتانسیل های متعددی است که تا این پایه به کرات درخواست میزبانی این مسابقات را اعلام داشته ولی تا کنون از طرف فدراسیون نظر نهایی و قطعی اعلام نشده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد