سرویس: ورزشیکد خبر: 92094|13:04 - 1394/04/22
نسخه چاپی

رئیس هیئت کوهنوردی کرمانشاه:

کرمانشاه میزبان همایش سراسری مهارت‌ های کوهنوردی شد

کرمانشاه میزبان همایش سراسری مهارت‌ های کوهنوردی شد
مطلع الفجر: رئیس هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه گفت: همایش سراسری مهارت‌ های کوهنوردی شهریور ماه امسال با حضور مربیان کوهنوردی برجسته‌ ای از سراسر کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌ شود.

به گزارش مطلع الفجر، بهمن مشتکوب اظهار داشت: همایش سراسری مهارت‌ های کوهنوردی با بهره‌ گیری از خبرگان و مدعیان این عرصه و با هدف آشنا کردن علاقه‌ مندان به ورزش کوهنوردی، سنگنوردی و صخره‌ نوردی شهریور ماه امسال با حضور مهمانانی از تمام استان‌ ها برگزار خواهد شد.

 

رئیس هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه ارائه آموزش‌های تئوری و عملی را ازمحورهای این همایش عنوان کرد و گفت: پیش‌ بینی می‌شود از ارتفاعات طاقبستان برای ارائه آموزش‌ های عملی به کوهنوردان استفاده شود.

 

مشتکوب همچنین به وضعیت خانه کوهنورد استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه تاکنون هزینه‌ های لازم برای احداث آن فراهم نشده و به محض تزریق اعتبارات خانه کوهنورد استان در مدت ۱۲ ماه آماده بهره‌ برداری می‌ شود.

 

وی هزینه‌های مورد نیاز برای احداث خانه کوهنورد استان کرمانشاه در ابعاد ۱۸۰۰ متر مربع را یک میلیارد و ۶۰۰ میلون تومان برآورد کرد و گفت: در صورت تزریق بودجه مورد نیاز این پروژه در دو فاز به انجام خواهد رسید.

 

مشتکوب در پایان افزود: اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز کاهش یافته و از ۶۰ درصد به ۴۰ درصد رسیده و این امر لزوم توجه جدی مسئولان کشوری به این استان را می‌ طلبد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد