سرویس: ورزشیکد خبر: 91580|17:11 - 1394/04/01
نسخه چاپی

شاهکار رزمندگان عرصه ورزش کرمانشاهیان را سر شوق آورد؛

شادی شبانه مردم کرمانشاه پس از شکست آمریکا + تصاویر

شادی شبانه مردم کرمانشاه پس از شکست آمریکا + تصاویر
مطلع الفجر: کرمانشاهیان شب گذشته پس از برد تیم ملی والیبال ایران در برابر تیم ملی آمریکا به خوشحالی در خیابان ها پرداختند.

به گزارش مطلع الفجر، شب گذشته خیابان های شهر کرمانشاه پس از برد قاطعانه تیم ملی والیبال ایران برابر تیم آمریکا حال و هوای متفاوتی داشت.

 

این رخداد در واپسین ساعات شب گذشته برگزار شد و تا ساعاتی ابتدایی بامداد امروز به طول انجامید.

 

حضور کرمانشاهیان در جشن خیابانی شب گذشته در حالی برگزار شد که اقدامات زیاده خواهانه آمریکایی ها طی سال های گذشته و به خصوص در موضوع هسته ای باعث برانگیختن احساسات ضد آمریکایی اقشار مردم شده بود.

 

احساسات ضدآمریکایی ایرانیان در روزهای گذشته به صورتی افزایش یافته  بود که این مسئله پس از برد ایران در مقابل آمریکا به صورت پیام های طنز در شبکه های اجتماعی نمود پیدا کرد.

 

به عنوان نمونه تعدادی از کاربران طناز شبکه های اجتماعی نوشته اند:  " سعید معروف و کواچ به لیست بازجویی های 5+1 اضافه شدند" و یا در جایی دیگری نوشته اند: " به دلیل باخت در ست اول، دوم و سوم  آمریکا در پروتکل جدید بازدید از ورزشگاه های کشور را نیز خواستار شد!"

 

با توجه به این مسئله حضور چشمگیر کرمانشاهیان پس از برد تیم آمریکا که از جمله تیم های برتر جهانی است، می تواند قابل تامل باشد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد