سرویس: ورزشیکد خبر: 91301|17:50 - 1394/03/26
نسخه چاپی

معاون وزیر ورزش:

مسائل مهم حوزه جوانان درست اولویت بندی نشده است

مسائل مهم حوزه جوانان درست اولویت بندی نشده است
مطلع الفجر: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: متاسفانه نتوانسته ایم مسائل مهم جوانان را درست اولویت بندی کرده و بر اساس اولویت ها سازوکارهای لازم را برای پرداختن به این مسائل به کار بگیریم.

به گزارش مطلع الفجر، عبدالحمید احمدی پیش از ظهر دوشنبه در نشست شورای راهبردی ورزش و جوانان استان کرمانشاه که در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، بر استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب نظران در حوزه ورزش تاکید کرد و گفت: حل مسائل و مشکلات این حوزه به یک خرد جمعی نیازمند است.

 

وی افزود: ما هم در حوزه ورزش و هم در حوزه جوانان با نابسامانی هایی رو به رو هستیم و دلیل آن هم این است که از توجه عاقلانه و واقع بینانه به این حوزه غفلت کره ایم.

 

احمدی عمل کردن مدیران بر اساس سلایق شخصی را عامل دیگر وجود این نابسامانی ها عنوان کرد و گفت: مدیرانی که در راس کار قرار می گیرند تنها باید بر اساس شایسته بودن و نه سلیقه گرایی عمل کنند.

 

معاون وزیر ورزش خاطر نشان کرد: حل مسائل مهم کشور در خرد جمعی است و اینکه مدیری فکر کند همه فن حریف است این سرآغاز رفتن به راه خطاست.

 

وی تاکید کرد: استفاده از خرد جمعی یک موضوع کاملا عقلی است که می تواند بسیار راهگشا باشد و امیدواریم در استان کرمانشاه نیز به این مسئله توجه شده تا شاهد جهش و توسعه ورزش استان باشیم.

 

احمدی در ادامه ادغام سازمان ملی ورزش و جوانان با سازمان تربیت بدنی را کاری کارشناسی نشده و بر مبنای احساس و نظرات شخصی عنوان کرد و گفت: مسئله دیگر بعد از این ادغام و تشکیل ساختار جدید این است که در خصوص مدیریت حوزه جوانان هیچ فکری نشده است.

 

وی با بیان اینکه البته مشکل حوزه جوانان صرفا یک مشکل ساختاری نیست، تصریح کرد: در قانونی که مربوط به اهداف و مشکلات وزارت ورزش و جوانان است پیشنهادی را ارائه کرده ایم که امیدواریم مصوب شود.

 

معاون وزیر ورزش با انتقاد از مشکلاتی که برای تشکل های جوانان در کشور بوجود آمده، تصریح کرد: متاسفانه تعداد این تشکل ها که می توانند بسیار کمک کننده باشند از ۴ تا ۵ هزار به ۶۰۰ تا ۷۰۰ تشکل رسیده است.

 

احمدی در پایان گفت: متاسفانه نتوانسته ایم مسائل مهم جوانان را درست اولویت بندی کرده و بر اساس اولویت ها سازوکارهای لازم را برای پرداختن به مسائل جوانان به کار بگیریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد