سرویس: اجتماعیکد خبر: 90829|08:35 - 1394/03/19
نسخه چاپی

حجت الاسلام مهری؛

ضرورت تامین اعتبار به منظور توسعه مساجد روستایی /فقط یک ششم از روستاهای گیلانغرب مسجد دارند

ضرورت تامین اعتبار به منظور توسعه مساجد روستایی /فقط یک ششم از روستاهای گیلانغرب مسجد دارند
مطلع الفجر:امام جمعه گیلانغرب گفت: در حال حاضر از 208 روستای گیلانغرب 34 روستا برابر با یک ششم مجموع روستاهای شهرستان دارای مسجد هستند و همین امر ضرورت تامین اعتبار به منظور توسعه مساجد روستایی را بیش از پیش می طلبد.

حجت الاسلام محمدطاها مهری در گفت و گو با خبرنگارمطلع الفجر ضمن تاکید بر توجه دولت و متولیان امر به امر ساخت مسجد در مناطق مختلف شهری از جمله روستاها  افزود: برای کمک به تکمیل مساجد در حال احداث روستایی این شهرستان اعتبار مورد نیاز تخصیص می یابد.

 

وی ابراز داشت: در منطقه اهل حق نشین دهستان حیدریه این شهرستان نخستین مسجد در حال ساخت در روستای کل کش بزودی در دو طبقه به بهره برداری می رسد.

 

امام جمعه گیلانغرب از روند در دست احداث مسجد های جدید در شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 5باب مسجد روستایی جدید در سطح شهرستان در حال احداث می باشد که برای تکمیل این طرح ها دو میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

 

حجت الاسلام مهری تصریح نمود: در شهر گیلانغرب و همچنین سرمست نیز پنج باب مسجد وجود دارد که با احتساب مساجد در حال احداث انتظار می رود تعداد مساجد شهری و روستایی فعال شهرستان تا پایان سال جاری به 44 باب برسد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد