سرویس: حوادثکد خبر: 89072|00:42 - 1394/02/07
نسخه چاپی

لرستان

وقوع قتل به دلیل خیانت نوعروس

وقوع قتل به دلیل خیانت نوعروس
یک نوع عروس با ادامه دادن یک رابطه نامشروع بعد ازدواج، شوهرجوانش را به کام مرگ کشاند.

وقوع قتل به دلیل خیانت نوعروس/ابه گزارش مطلع الفجر و به نقل از نیروی انتظامی استان لرستان؛ چندي قبل بر اثر درگيري دو مرد در يك منزل مسكوني، جواني كه 21 سال داشت، بر اثر اصابت ضربات چاقوي جوان ديگر، از پاي درآمد.

ماجرا از آن‌جا آغاز شد كه دختري 21 ساله به دنبال داشتن روابط نامشروع با يك جوان، اين ارتباط را پس از ازدواجش نيز حفظ مي‌كند.

هنگامي كه اين دختر دانش‌آموز دبيرستاني بود با پسري شرور و آزارگر از طريق يكي از همكلاسي‌هايش آشنا مي‌شود. دختر كه پس از مدتي متوجه اشتباهش مي‌شود، از ترس اين كه مبادا اين جوان شرور آسيبي به وي يا خانواد‌ه‌اش بزند، هر چه او ‌گفته، انجام مي‌داده ، اما سرانجام پدر اين دختر كه به برخي رفتارهاي فرزندش مشكوك مي‌شود، به رابطه‌ي پنهاني آن‌ها پي برده و تصميم مي‌گيرد دخترش را به يكي از پسران اقوامش شوهر دهد.

دختر نيز به ناچار مي‌پذيرد، اما پس از ازدواج، پسري كه قبلاً با او دوست بود، دست از سر وي بر نداشت و به همين خاطر، دختر مجبور مي‌شود به خاطر اشتباهات گذشته، همچنان ارتباطش را با وي حفظ كند.

به دنبال اين ارتباط نامشروع، دختر جوان ، يك شب پس از اين كه شوهرش خواب است، درب منزل را مي گشايد و اين پسر را به خانه مي‌آورد.

در شب حادثه، پس از ورود اين پسر به خانه، شوهر دختر از خواب برمي‌خيزد و پي به ارتباط پنهاني همسرش با جوان غريبه مي‌برد، لذا همان‌جا با هم گلاويز مي‌شوند اما سرانجام پسر شرور با ضربات چاقو، ميزبان را از پاي درمي‌آورد.

خانواده‌ي مقتول كه در طبقه‌ي پايين زندگي مي‌كنند، ابتدا سر و صداها را دال بر اختلاف خانوادگي زوج جوان مي‌پندارند اما پس از افزايش سر و صداها و شدت درگيري خود را به طبقه بالا رسانده و با پيكر خونين فرزند‌شان كه با ضربات متعدد چاقو از ناحيه شكم به شدت آسيب ديده مواجه مي‌شوند.

آن‌ها پس از درگيري با جوان شرور او را گرفته و دست و پايش را مي‌بندند.

دختر جوان كه ادعا مي‌كرده اين شخص با نيت سرقت وارد منزل آن‌ها شده است در پاسخ به پرسش كارآگاهان پليس در خصوص اين كه هيچ اثري مبني بر ورود اين شخص به صورت مخفيانه به منزل آن‌ها مشاهده نكرده‌اند، به او مشكوك مي‌شوند.

با بررسی های پلیس اظهارات ضد و نقيض اين دختر، پرده از رازي وحشتناك بر مي‌دارد و مشخص مي‌شود كه قاتل، سارق نبوده بلكه با همدستي اين دختر و به خاطر ارتباط پنهاني با او وارد منزل شده و اين اتفاق شوم نيز به همين دليل روي داده است.

بدين ترتيب، پرونده‌ي قتلي كه به خاطر ارتباط نامشروع يك تازه‌عروس با پسري كه قبل از ازدواج با او رابطه داشته، به محاكم قضايي مي‌رود تا عدالت در مورد آنان اجرا شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد