سرویس: ویژهکد خبر: 84783|08:00 - 1393/12/10
نسخه چاپی

برگزاری جشنواره فیلم رشد در گیلانغرب؛ همزمان با استان و سایر شهرستانها

برگزاری جشنواره فیلم رشد در گیلانغرب؛ همزمان با استان و سایر شهرستانها
فیلم رشدبه گزارش مطلع الفجر ،مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز به کار چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در این استان خبر داد.

سلیمان محبی درگفتگویی، از آغاز به کار چهل و چهارمین جشنواره بین‌ المللی فیلم رشد در کرمانشاه خبر داد و گفت: این جشنواره از امروز نهم اسفند ماه آغاز و تا 13 اسفند ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این جشنواره همزمان با دوزادهمین جشنواره دانش آموزان فیلم ساز در نواحی سه گانه آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار می‌ شود.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، همچنین از برگزاری این جشنواره به صورت همزمان با مرکز استان در شهرستان‌های گیلانغرب، صحنه، قصرشیرین، کنگاور، اسلام آبادغرب، سنقر و کلیایی، هرسین، روانسر و بیستون خبر داد.

محبی با بیان اینکه در این جشنواره 103 فیلم و اثر از فیلمسازان داخلی و خارجی پخش می‌شود، از پخش فیلم‌ هایی با قالب انیمیشن برای دانش‌ آموزان استان خبر داد.

وی محتوای فیلم‌ های این جشنواره را  موضوعات تربیتی، بومی، مذهبی و ملی عنوان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، برگزاری این جشنواره را نوعی تبادل فرهنگی و انتقال ارزش‌ها در قالب فیلم  دانست و گفت: در این جشنواره استعدادهای دانش‌ آموزان نیز شکوفا می‌ شود.

محبی محل‌ های تعیین شده برای نمایش فیلم ها را تالار شهید بهشتی، هنرستان صنایع شیمیایی فرهنگیان فاز یک و کانون الزهرا در میدان لشگر در شهرستان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در سایر شهرستان‌ ها نیز فیلم ها در مدارس و سالن‌ های نمایش تعیین شده برای دانش آموزان پخش می‌ شوند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد