سرویس: ویژهکد خبر: 69640|11:37 - 1393/07/17
نسخه چاپی

مزارشهداي گيلانغرب عطر افشاني شد

مزارشهداي گيلانغرب عطر افشاني شد

IMG_0225به گزارش خبرنگار ناحيه گيلانغرب  در این آیین معنوی امام جمعه ، مسوولان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، خانواده های معظم شهدا، وپرسنل نيروي انتظامي  این شهرستان نیز حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این آیین با بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با آرمان های شهدا و امام (ره) تجدید پیمان کردند.

فرمانده نيروي انتظامي در حاشيه اين آيين معنوي  به خبرنگار مطلع الفجر گفت: زیارت مزار شهدا، تجدید پیمان دوباره با آرمان های شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها است.

سرهنگ يوسف حاتمي  با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت در جامعه افزود: تلاش های شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان آورده استتا جايي كه  اين ارگان هميشه بيدار هنوز هم روزانه براي تامين امنيت در جامعه شهيد نثار انقلاب ميكند

وی با اشاره  به اينكه شهيرستان گيلانغرب 17 شهيد والامقام نيروي انتظامي دارد ، از اقشار مختلف مردم این شهرستان خواست ماموران نیروی انتظامی را در انجام ماموریت ها و حفظ نظم و آرامش در جامعه همراهی و همیاری کنند. شركت كنندگان  در این آیین كه مصادف با هفته نيروي انتظامي اجرا شد  پس از قرائت فاتحه با نثار گل، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.

IMG_0225

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد