سرویس: ویژهکد خبر: 6337|12:43 - 1391/11/28
نسخه چاپی

مجتمع بزرگ ماهیان پرورشی سردآبی با ایجاد 20 فرصت شغلی در حاشیه سد زاگرس

مجتمع بزرگ ماهیان پرورشی سردآبی  با ایجاد 20 فرصت شغلی در حاشیه سد زاگرس
 

مطلع الفجر-رییس سازمان جهاد كشاورزی استان كرمانشاه از احداث مجتمع بزرگ پرورش ماهیان سردآبی در حاشیه سد زاگرس در شهرستان گیلانغرب خبر داد.

'علی اشرف منصوری'  افزود: با احداث این مجتمع 300 تنی پرورش ماهیان سردآبی در این شهرستان علاوه بر ایجاد 20 فرصت شغلی جدید، ظرفیت تولید ماهیان سردآبی نیز به 400 تن افزایش پیدا می كند.

وی تصریح كرد: زیرساخت های احداث این مجتمع با یك میلیارد ریال اعتبار از سوی جهاد كشاورزی انجام شده و عملیات اجرایی احداث استخر و سایت نیز با استفاده از تسهیلات طرح های توسعه كشاورزی از سوی متقاضیان تكمیل می شود.

منصوری با بیان اینكه در كاسه اصلی سدهای زاگرس و مخزنی گیلانغرب هم اینك دو تعاونی صیادان مشغول فعالیت هستند، اظهار كرد: در بخش اجرای طرح های توسعه كشاورزی شهرستان گیلانغرب با 180 درصد جذب منابع تسهیلاتی و طرح های مصوب و اجرایی بیشترین میزان عملكرد را در بین شهرستان های استان كرمانشاه داشته است.

وی همچنین از توسعه باغات بعنوان سیاست ها و اولویت های جهادكشاورزی در مناطق مختلف این استان نام برد و گفت: هیچ گونه محدودیتی برای توسعه باغات در سطح استان نداریم و به هر میزان توسعه باغات آمادگی وجود دارد.

منصوری تاكید كرد: برای این منظور آماده ایم منابع تسهیلاتی را در اختیار متقاضیان قرار دهیم ضمن اینكه جهاد كشاورزی 20 درصد قیمت نهال را نیز بعنوان یارانه و بصورت بلاعوض در اختیار این افراد قرار می دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد