سرویس: ویژهکد خبر: 6092|14:14 - 1391/11/22
نسخه چاپی

انقلاب اسلامی انقلابی آرمانگرا ، اسلامگرا و جهانشمول/ تهدید و تحریمهای دشمن هیچ گاه دلبستگی ملت را به انقلاب کاهش نمیدهد

انقلاب اسلامی انقلابی آرمانگرا ، اسلامگرا و جهانشمول/ تهدید و تحریمهای دشمن هیچ گاه دلبستگی ملت را به انقلاب کاهش نمیدهد

مطلع الفجر-مردم شهرستان گیلانغرب دومین شهر مقاوم کشور، با حضور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن بار دیگر حماسه ای ماندگار آفریدند.

راهپیمایی مردمی گیلانغرب با حضور بسیجیان، اقشار مختلف مردمی و مسئولین شهرستان از میدان 22 بهمن تا میدان توحید این شهرستان برگزار شد.

اردشیر رستمی در این مراسم  گفت: انقلاب اسلامی برخاسته از اعتقادات اسلامی است و ایران اسلامی با پشتوانه این اعتقاد چنان برجسته و مقتدر شد که هیچ انقلابی را یارای مقایسه با آن نیست و از تفاوت های این انقلاب با سایر انقلاب‌ها، اسلامیت و انسانیت توام با رهبری ولایت فقیه آن است که آن‌را از سایر انقلاب‌ها چون انقلاب کبیر فرانسه، اکتبر روسیه،چین و الجزایر که تحت شرایط سیاسی، اقتصادی متولد شده بودند برجسته تر کرد.

وی تصریح کرد: اتحاد و همبستگی مردم و روحیه جهادی و شهادت طلبی از عوامل برجسته پیروزی انقلاب اسلامی در همه شرایط است. در این نظام شهادت فوض عظیم است؛ شهادت ذلت نبود بلکه مایه مباهات مردم بود.

رستمی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در سی و چهارمین سالگرد خود اشاره و خاطر نشان کرد: باید از خود بپرسیم که در شرایط گذشته در کجا بوده ایم و با بررسی شرایط امروز ببینیم کجا ایستاده ایم و از برجسته ترین دستاوردهای انقلاب، آزادی مردم و ملت از زیر سلطه طاغوت و سرنگونی آن رژیم بود که با پیروزی انقلاب اسلامی ندای حکومت اسلامی به جان‌ها سیقلی تازه بخشید.

وی پاکسازی و از بین بردن سازمان مخوف ساواک و جایگزین شده اداره اطلاعات و امنیت و تولد ارگان‌های مقدسی چون بسیج، سپاه، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و ... را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی نام برد.

فرماندار گیلانغرب همچنین به پیشرفت‌های فرزندان امام خمینی (ره) در حوزه هوا فضا، دفاعی، پزشکی و نانو اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در چندین دهه از عمر پر برکت آن هیچ‌وقت چشم دیدن اقتدار این نظام و ملت را نداشته اند و همواره در صدد سنگ اندازی و کینه توزی با این ملت بوده اند اما هیچ‌وقت تهدید ها و تحریم های آن‌ها نتوانسته حتی ذره ای از قدرت اراده و روحیه خودکفایی این ملت و دلبستگی آن‌ها به انقلابشان را کاهش دهد.

در پایان اردشیر رستمی به تشریح دستاوردها و خدمات انقلاب و دولت به مردم و شهرستان گیلانغرب پرداخت.

قرائت بیانیه و به آتش کشیدن آدمک استکبار و سرود دانش آموزان از دیگر برنامه های این روز مهم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد