سرویس: ویژهکد خبر: 52743|08:44 - 1393/03/03
نسخه چاپی

امضا 80 نماینده مجلس برای تسریع در پیشرفت راه آهن غرب کشور

IMG13463249مطلع الفجر-نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: امضای 80 نماینده در مجلس شورای اسلامی برای تسریع در پیشرفت راه آهن غرب کشور جمع آوری شده است.

 به گزارش مطلع الفجر،فتح الله حسینی با اشاره به اهمیت راه آهن در توسعه اقتصادی و فرهنگی استان کرمانشاه، در گفتگويي اظهار داشت: بی شک داشتن خطوط ریلی نقش بسزایی در رشد اقتصادی منطقه و به ویژه در تبادلات اقتصادی بین استان کرمانشاه و کشور عراق خواهد داشت.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه پیشرفت پروژه راه آهن غرب کشور تاکنون بسیار کند بوده است.

وی عنوان کرد: نظر به اینکه این مهم اهمیت بسیار زیادی دارد، بنده بیش از 80 امضا از نمایندگان را تاکنون برای پیشرفت این پروژه اخذ کرده ام.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین از حضور کارشناسان اکیپ خسارت صندوق بیمه کشاورزی برای بررسی میزان خسارات وارده در اثر سرمازدگی عمومی به محصولات باغی در شهرستان سرپل ذهاب و سایر شهرستانهای استان خبر داد و عنوان کرد: انشالله با پیگیریهای که به عمل آورده ام پس از برآورد خسارات اولیه در شهرستانی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به بیمه گذاران محصولات کشاورزی و دامی خسارت لازمه پرداخت می شود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد