سرویس: ویژهکد خبر: 52534|13:23 - 1393/02/31
نسخه چاپی

در سال جاری 120پروژه عمرانی با اعتبار 33 میلیارد ریال اعتبار در گیلانغرب اجرا می شود

IMG_0440مطلع الفجر- فرماندار گیلانغرب از اختصاص 33 میلیارد و 591 میلیون ریال اعتبار برای اجرای 120 عمرانی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش مطلع الفجر،فرامرز اکبری در جلسه کمیته برنامه ریزی  شهرستان گیلانغرب در مکان سالن  جلسات فرمانداری افزود: این اعتبارات استانی است و در 12 فصل برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی هزینه می شود.

به گفته وی، امور عمومی، دفاع، آموزش، فرهنگ و هنر، رسانه های جمعی و گردشگری، بهداشت و سلامت، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، صنعت و معدن، محیط زیست، انرژی و حمل و نقل، ارتباطات و فناوری، مسکن و عمران شهری و روستایی مهمترین فصول مورد نظر در توزیع اعتبارات امسال این شهرستان است. اکبری اظهار کرد: جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی، راه و شهرسازی و عمران شهری و روستایی به ترتیب بیشترین میزان اعتبارات و پروژه های این شهرستان را در سال 93 بخود اختصاص داده اند. فرماندار گیلانغرب با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار اعتبارات بموقع ابلاغ شده است، گفت: ابلاغ اعتبارات به دستگاه های مجری طرح ها از اول خرداد آغاز می شود و در مدت 15 روز آینده نیز موافقت نامه ها مبادله خواهد شد. وی تاکید کرد: اعتبارات براساس روش های خاص و کارشناسی شده توزیع شده است و در اجرای پروژه ها، پروژه های نیمه کاره با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین پروژه های سفر مقام معظم رهبری در اولویت قرار دارند.  DSC02192 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد