سرویس: ویژهکد خبر: 50608|13:54 - 1393/02/13
نسخه چاپی

نماینده مجلس:تخصیص 42 میلیارد ریال برای بهسازی و روکش آسفالت محور گیلانغرب به کرمانشاه

nooshabad_1392-12-26-10-29-16-2مطلع الفجر-نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی از اختصاص  42 میلیارد ریال برای بهسازی و روکش آسفالت محور گیلانغرب به کرمانشاه خبر دادبه گزارش مطلع الفجر ، فتح اله حسینی در جلسه بررسی مسایل و مشکلات راه های گیلانغرب گفت: 42 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و روکش مجدد آسفالت راه اصلی شهرستان در محور گیلانغرب به کرمانشاه به طول 11 کیلومتر اختصاص یافته است وی همچنین افزود: این طرح تا پایان نیمه اول امسال انجام می شود. حسینی تصریح کرد: طرح روکش آسفالت جاده گیلانغرب به قصرشیرین نیز با اختصاص اعتبار لازم در حال طی مراحل پایانی و اجرای مناقصه است و امسال اجرایی خواهد شد. گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه، در مجموع 305 کیلومتر راه اصلی و 179کیلومتر راه روستایی دارد که تاکنون 145 کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان آسفالت شده است

فرماندار گیلانغرب هم در این راستا  از اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه تعریض و توسعه بلوار ورودی شهر گیلانغرب از سمت جاده اسلام آباد غرب خبر داد.

فرامرز اکبری افزود: این اعتبار به منظور تکمیل و آسفالت و دو بانده کردن این جاده به طول یک کیلومتر اختصاص یافته است و در شش ماه تکمیل و به بهره برداری می رسد. فرماندار گیلانغرب تصریح کرد: این طرح در ابتدا شامل زیرساخت و تعریض سه دهنه پل با یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار بود که با مساعدت معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه سه میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن اختصاص یافت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد