سرویس: ویژهکد خبر: 48315|07:43 - 1393/01/31
نسخه چاپی

دانشگاه یا مزون انتخاب خوش تیپ ترین ها/ تفاوت مراکز آموزشی ایران و غرب در چیست؟

دانشتمطلع الفجر-با توجه به مسئله تهاجمات گسترده دشمنان علیه ملت ایران و ترویج فرهنگ غربی  در این کشور، امروز برنامه ریزی برای آسیب رساندن به اعتقادات جوان در دستور کار دشمنان قرار گرفته است که لزوم توجه گسترده و ویژه مسئولان ذیربط به این موضوع را می طلبد.

 

به گزارش مطلع الفجربه نقل از ریوار، امروز خبری از سادگی دانشجویان دهه ی ۶۰ و۷۰ نیست و دانشگاه بر خلاف هویت و ماهیتش تبدیل به مکانی برای خودنمایی شده است.

اکثر کشورها در مدارس، دانشگاه ها و اداره ها و سازمان های خود موظفند از قوانین و ضوابط خاصی تبعیت کنند وآن را به رسمیت بشناسند، مثلا پوشش هایی از قبیل لباس باز، بدن نما و مدل های افراطی م، تی شرت و لباسهای لی وسوسه انگیز، لاک زدن ناخن، و آدامس جویدن ممنوع است.

اما متاسفانه در ایران علی رغم حاکمیت اسلام و پیشینه ی عظیم فرهنگی پوشش خاصی برای دختران و پسران دانش آموز و مخصوصا دانشجو توصیه نمی شود و یا اگر می شود در حد زبانی بوده وبه مرحله ی اجرا نمی رسد.

 1334617487_azad-university-of-tehran-10 

 همچنان که ما هم اکنون در دانشگاه ها که زمانی محلی برای تحصیل علم و تزکیه نفس بود فرقی با معابر ایالت های پراز فساد و بی بندوباری آمریکا مشاهده نمی کنی، شلوارهای فاق کوتاه در بین پسران و جدیدا هم جنبش بزرگ کلیپس و ساپورت در بین دختران دانشجو.

اگر هم کسی به عنوان فریضه ی دینی بخواهد به آن ها تذکری دهد و شان انسانی آن ها را درجامعه یادآور شود، یا باید جان خود را در کف دستانش قرار دهد یا بعد از بر پا شدن موجی از الم شنگه نهایتا با جوابی چون”عیسی به دین خود، موسی به دین خود” یا “هرکس را در گور خود می نهند” یا “چرا دولت جلوی ما را نمی گیرد”مواجه شود.

 5325_520 copy copyجملاتی که امروز دستاویز استعمار برای ترویج بی بند وباری شده اند و بعضی ازهمین دانشگاه ها بی شرمی و گستاخی را به جایی رسانده اند که همایش انتخاب خوش تیپ ترین ها وخوش … را به پا می کنند، بدون اینکه کسی کمترین نظارتی کند.

و اما در پایان قسمتی از وصیت نامه ی سیاسی الهی امام خمینی رضوان الله تعالی آمده است:

از امور بسیار مهم وسرنوشت ساز، مساله تعلیم و تربیت از کودکستان ها تا دانشگاه ها است. باید ملت غارت شده بدانند که در نیم قرن اخیر آنچه به ایران و اسلام ضربه ی مهلک زده است، قسمت عمده اش از دانشگاه ها بوده است.

اگر دانشگاه ها ومراکز تعلیم وتربیت با برنامه های اسلامی و ملی در راه منافع کشور به تعلیم و تهذیب و تربیت کودکان ونوجوانان جریان داشتند، هرگز میهن ما در حلقوم انگلستان و پس از آن آمریکا و شوروی فرونمی رفت وهرگز قراردادهای خانه خراب کن بر ملت محروم غارت زده تحمیل نمی شد و هرگز پای مستشاران خارجی به ایران باز نمی شد و…

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد