سرویس: ویژهکد خبر: 4409|15:09 - 1391/11/02
نسخه چاپی

گفتگوی اختصاصی/ریشه عمیق دینی و حضور اعتقادی ملت ضامن حفظ و حراست انقلاب اسلامی / ما بیمی از فتنه جدید نداریم

گفتگوی اختصاصی/ریشه عمیق دینی و حضور اعتقادی ملت ضامن حفظ و حراست انقلاب اسلامی / ما بیمی از فتنه جدید نداریم

مطلع الفجر-رئيسادارهتبليغاتاسلاميگيلانغربگفت : ریشه عمیق دینی مردم و حضور اعتقادی ملت ایران در صحنه موجب حفظ و حراست انقلاب اسلامی است .

حجت‌الاسلامحسن دوستياندر گفتگوی اختصاصی با مطلع الفجر ، با بیان اين موضوع كه، ما بیمی از فتنه جدید نداریم، طرح  انتخابات آزاد را اسم رمز دشمنان برای اخلال‌گری در انتخابات دانست و گفت: در انتخابان هشتاد و هشت  کلید رمز آشوب کلمه «تقلب» بود و این بار کلید رمز آشوب زمزمه های بی هدف «انتخابات آزاد» است در حالی که هنوز انتخاباتی برگزار نشده است.

وی با اشاره به اینکه طبق اطلاعیه وزارت کشورانتخابات میاندوره‌ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه برای انتخاب چهارنماینده همزمان با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه بیست وچهارم خرداد ماه سال یکهزارو سیصدو نود و دو برگزار می‌شود افزود:امیدوارم در جهت جامع عمل پوشیدن به ندای قافله سالارانقلاب و مقابله با تحریم‌های بیگانگان و به کارگیری ملزومات اقتصاد با توجه به شرایط ویژه کشور ، دست اندرکاران امر انتخابات ضمن نظارت بر هزینه های مصروفه حوزه عملکرد خود با اتخاذ شیوه مناسب با صرف حداقل هزینه نسبت به برگزاری انتخابات اقدام نمایند زیرا یکی از دلایل مهم برگزاری همزمان این دو انتخابات شاید همین کاهش هزینه برگزاری انتخابات باشد .

 

دوستیان با حائز اهمیت خواندن روشنگری و بصیرت بخشی به عامه مردم خاطر نشان کرد: مردم متمدن، بافرهنگ و متدین ایران اسلامی همواره با درک شرایط و مقتضیات کشور به تکلیف خود به خوبی عمل کرده‌اند و لذا در شرایط حساس کنونی نخبگان و اهل علم مسئولیت دارند افکار عمومی را به درستی هدایت کنند.

وی با بیان اینکه قدرت دینی بزرگ‌ترین مانع بر سر راه حرکت سلطه‌گری است افزود: زمانی که استعمار به فکر فتح همه قله‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی افتاد با این حقیقت مواجه شد که دین اسلام در مقابل این حرکت‌های سلطه‌گری مقاومت می‌کند و قدرت دینی بزرگ‌ترین مانع بر سر راه حرکت سلطه‌گری است.

رئيسادارهتبليغاتاسلاميگيلانغربافزود: دشمن از جنگ سخت و نظامی و جنگ نرم که نقطه تبلور آن نهم دی بود به این نتیجه رسید که ایران دارای قدرت بازدارندگی است و به جنگ نرم هوشمند و سلب اعتماد عمومی و بحث ناکارآمدی نظام و نابسامانی روی آورده است .دوستیان ادامه داد: عوامل استکبار همچون اوایل انقلاب که علیه جمهوری اسلامی کارشکنی می کردند، سعی در نابودی مفاهیم معنوی و باورهای مردم دارند.

وی،با هشدار به کسانی که خیال خام شائبه در برگزاری انتخابات را در سر می پرورانند افزود: برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از همان ابتدا و در تمامی دوره ها از پاكترین و آزادانه ترین انتخابات بوده چراكه ایفا كننده نقش اصلی صحنه انتخابات در انقلاب اسلامی ، ملت آگاه و ولایتمدار ایران است.

دوستیان افزود: همواره مردم با سلیقه ها و افكار مختلف و با حفظ وحدت و یكپارچگی در پای صندوق های رای حاضر شده اند و این بار نیز این اتفاق مبارك در انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری خواهد افتاد و مردم در انتخابات آتی حماسه دیگری خلق می کنند در این میان فقط بایستی با درک شرایط کنونی اختلاف نظرها در چارچوب خاص خودش مطرح شود تا منجر به تنش نشود.

وی در ادامه به شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود : كسی باید در انتخابات كاندیدا شود كه به اصل مترقی ولایت فقیه بدون كوچكترین تردیدی اعتقاد داشته و حضورش با آگاهی ، معرفت ، فكر و برنامه همراه باشد. وی تبعیت از ولایت فقیه را از مولفه هایی دانست که نامزدهای انتخابات و مردم باید به آن توجه داشته باشند چرا که این مساله نقش اساسی در انتخابات رئیس جمهوری آینده دارد.

این مقام مسئول با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که یکی از نقشه های دشمن برای جلوگیری از انتخابات پرشور پیش رو در ایران این است که در ایام انتخابات سر مردم را به ماجرای سیاسی،اقتصادی یا امنیتی گرم کنند خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید واقعاً وابسته و دلبسته نظام و قانون اساسی باشند.

دوستیان رمز تشخیص اصلح از غیر اصلح را در شرایط  کنونیسر دادن ندای انتخابات آزاد و همسو شدن با تبلیغات دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانستو یاد آور شد: دشمنان قسم خورده نظام در پی ایجاد تفرقه و نفاق در کشور هستند و سر دادن ندای انتخابات آزاد از حربه های دشمنان است بنابراین اگر گروه و جناحی بر این نوع انتخابات تاکید کرد، و بر طبل تفرقه و اختلاف كوبید ، خواسته یا ناخواسته مزدور و عنصر دشمنان هستند.

رئیس حزب الله شهرستان سرپل ذهاب در پایان ضمن اشاره به اینکه دشمنان هیچ گاه نمی توانند بین دولت و مردم فاصله بیندازند برگزاری انتخابات سالم را در گرو آشنایی نامزدها و ستادهای انتخاباتی با قوانین و مقررات دانست و تصریح کرد:مسوولان برگزاری اتنخابات باید امانتدار صالحی برای نظام جمهوری اسلامی باشند و از آرای مردم کمافی السابق صیانت نمایند تا این انتخابات نیز انشاءالله با انتخاب اصلح منتج به نتیجه‌گیری مفید شود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد