سرویس: تازه های خبرکد خبر: 4312|19:39 - 1391/11/01
نسخه چاپی

توجیه رفیق بد و ذغال خوب برای موسوی و کروبی/ آقای عسگراولادی صبح شد بیدار شوید!

توجیه رفیق بد و ذغال خوب برای موسوی و کروبی/ آقای عسگراولادی صبح شد بیدار شوید!

مطلع الفجر-بعضي از سياسيون هنوز هم كه هنوز است نميخواهند بيدار شوند و بفهمند كه فتنه گر در هر سطحي كه باشد فتنه گر است و ديگر قابل اعتماد نيست.

سياسيون البته از نوع سكولار و دنيا زده اش معمولا كساني هستند كه خود را در درك واقعيات و تدبير امور يك سر گردن كه نه بلكه سرها و گردنها بالاتر!! از بقيه مي دانند و سعي دارند هميشه با اظهار نظرهاي جنجالي خود جامعه را قانع كند كه از تفكر آنها پيروي نمايد. اما حقيقت آن است كه معمولا توده هاي ملت به خاطر آنكه خود را وام دار كسي نميدانند و غبار قدرت طلبي و رياست خواهي بر انديشه آنان ننشسته است بهتر و سريع تر از اهل سياست و جماعت احزاب حقيقت را درك مي كنند و همين درك سريع باعث مي شود كه به موقع واكنش مقتضي را در مقابل باطل از خود نشان دهند و پشت به پشت حق به سمت آرمانها الهي حركت كنند.

فتنه 88 از آن نوع فتنه هايي بود كه مردم زود تر از بازيگران منفعت طلب صفحه شطرنج سياست دست دشمنان را خواندند و با قيام مردمي تخم فتنه را خشكاندند اما بعضي از سياسيون هنوز هم كه هنوز است نميخواهند بيدار شوند و بفهمند كه فتنه گر در هر سطحي كه باشد فتنه گر است و ديگر قابل اعتماد نيست . چندي پيش كه اظهارات يكي از كهنه كاران محافظه كار در سياست را شنيدم شايد علي رغم نظر ديگران برايم چندان عجيب نبود چون در ايام فتنه هرچه به انتظار نشستم تا از ايشان فريادي در محكوميت سران فتنه بشنوم صدايي به گوشم نخورد و فريادي نشنيدم. اما از اينها كه بگذريم اظهارات آقاي عسكر اولادي از لحاظ منطقي آنقدر سست بود كه فقط به پيشنهاد دوستانم حاضر شدم كمي براي نوشتن پاسخي كوتاه وقت بگذارم. محور سخنان ايشان روي اين مسئله بود آقايان موسوي و كروبي فتنه گر و مجرم نيستند و فقط گروهي فتنه گر آنها را احاطه كرده بودند (همان توجيه هميشگي رفيق بد و ذغال خوب) در پاسخ به اين گفته ايشان بايد گفت پير سياست موتلفه از شما بعيد است كه چنين توهيني را نسبت به آقايان كروبي و موسوي روا بدانيد ما معتقديم كه آنها با اختيار خود و از روي تفكري كه ما آن را غلط ميدانيم اقدام به اين آتش افروزي نمودند اما شما آنها را در حد يك كودك بي تدبير و ساده پائين آورديد و در واقع شعور آنها را نفي كرديد  و در خوشبينانه ترين حالات آنها را عروسك خيمه شب بازي چند مزدور داخلي و خارجي قلمداد كرديد. جا دارد به خاطر اين توهين از. آن دو عذر خواهي كنيد ايشان در قسمتي از گفته هاي خود فرمايش نمودند ما نمی‌خواهیم راجع به کروبی، خاتمی و موسوی ظلم کنیم،این افراد سالیان زیادی به کشور خدمت کردند . این‌ها در نظام ارزش دارد. موسوی، کروبی و خاتمی از خانواده انقلابند و آن‌ها را مفت بدست نیاورده ایم که آن‌ها را مفت از دست بدهیم. البته صحيح فرموده اند ما نميخواهيم نسبت به اين افراد ظلم كنيم بلكه ميخواهيم داد مظلومي انقلاب و رهبري را از ايشان بستانيم و باز درست فرموده اند ما اين فتنه گران را مفت به دست نياورديم انقلاب پاي افكار غلط و آتش افروزي هر كدام از آنها هزينه هاي گزافي داده است كه آنها و حاميانشان بايد پاسخ گو باشند . اين جمله ايشان واقعا قابل توجه است كه فرمايش نموده اند: "موسوی رئیس ما بوده و فتنه‌ساز نیست اما باید هر دو ـ موسوی و کروبی ـ از فتنه تبری بجویند" يك سوال  عزيز دل آيا هركس رئيس شما بود نميتواند فتنه ساز  باشد . پس اگر اينها فتنه ساز نبودند احتمالا آن بيانيه ها هم انشاي مشق شبشان بود براي كلاس فردا و دعوت به تجمع خياباني هم يك راهپيمايي همگاني براي سلامت بيشتر بود و خونهاي شهداي فتنه هم خون قرباني براي سلامتي ملت . گاهي فكر ميكنم اين نحوه اظهارات توهين به شعور ملت است ملتي كه چند سال است فرياد برائت از اين فتنه گران را سر ميدهند اما عجب آنكه برخي هنوز هم سر از جيب بيرون نياورده اند تا حقيقت را ببينند حقيقتي كه از خورشيد تابنده تر است  . آقاي عسكر اولادي مردمي كه حتي درشب فتنه هم راه را گم نكردند در صبح بصيرت به اين حرفها گوش نميدهند آقاي عسكر اولادي صبح شده بيدار شويد . پست ثابت : راستي اينجا كربلاست و حسين هنوز 72000000 يار دارد. منبع :مرصاد نیوز

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد