سرویس: ویژهکد خبر: 4081|09:05 - 1391/10/28
نسخه چاپی

تفاوت بی بی سی فارسی با دیگر شبکه های فارسی زبان معاند

تفاوت بی بی سی فارسی با دیگر شبکه های فارسی زبان معاند

مطلع الفجر-شبکه "بی بی سی فارسی" (BBCPersian)شنبه 20 خرداد (9June.) گفت: «نقل است که امام علی بن ابیطالب عدل را بر بخشش برتری داد به این دلیل که عدل ارزشی عام است در حالی که بخشش ارزشی خاص است.»

به گزارش  مطلع الفجربه نقل از صدای شیعه:این مطلب را مجری شبکه بی بی سی فارسی عنوان کرد. داریوش کریمی مجری برنامه پرگار با طرح این سؤال که "آیا اخلاق برای سامان دادن به سیاست جامعه معاصر راه حل خوبی است؟" به نقل قولی از حضرت علی (ع) و در ادامه به تفسیر این حدیث پرداخت.

فرق عمده شبکه بی بی سی با دیگر شبکه های فارسی زبان ضدنظام جمهوری اسلامی همین نکته است.

چرا که اکثر شبکه های مخالف جمهوری اسلامی در تضادی آشکار با اعتقادات و بعضا فرهنگ اکثریت مردم ایران هستند در حالی که بی بی سی فارسی با زیرکی در ظاهر خود را همراه و همگام با آداب و فرهنگ و عقاید مردم ایران جلوه می دهد و با همین ترفند اهداف سوء خود را دنبال می کند.

این نقل از امیر مؤمنان(ع) آن هم با احترام و به صورت کاملا عادی و پذیرفته شده در وهله اول این را به ذهن مخاطب القاء می کند که این یک شبکه محترم و بی طرف است و مانند دیگر شبکه ها نیست که اهل توهین باشد اما با کمی تأمل و رجوع به برنامه های گذشته این شبکه، پی به ذات آن خواهیم برد.

به طور مثال در مورد اقدام موهن شاهین نجفی که با توهین به امام علی النقی (ع)  احساسات پاک میلیون ها شیعه در سراسر جهان را خدشه دار کرد، بی بی سی فارسی اولین شبکه ای بود که با این خواننده مرتد مصاحبه تلفنی کرد و به وی تریبون داد تا با اراجیفی در صدد تبرئه گناه نابخشودنی خویش برآید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد