سرویس: تازه های خبرکد خبر: 4040|09:03 - 1391/10/28
نسخه چاپی

امیر عباس فخرآور؛ از 18 تیر 78 تا فعالیت در کمپین انتخاباتی میت رامنی+تصاویر

مطلع الفجر-گروه سیاسی پایگاه قصد دارد از امروز تا انتخابات ریاست جمهوری 92 هر هفته مستندات سوابق یک مزدور وطن فروش را برای مخاطبان خود منتشر کند.

امیر عباس فخر آور، سیاوش، در پانزدهم تیرماه 1354 در شهر تهران بدنیا آمد. پدرش محمد باقر فخرآور افسر نیروی هوایی ارتش در رژیم پهلوی بود. امیرعباس فخرآور ملقب به سیاوش از فعالان فتنه 18 تیر 1378 و از پایه گذاران کنفدراسیون دانشجویان ایرانی !بوده ‌است. فخرآور در شهر واشنگتن در کشور آمریکا سکونت دارد و در خدمت سازمان های جاسوسی آمریکا و اسراییل قرار دارد. اقدام علیه امنیت ملی ، دعوت به آشوب درسال ۱۳۷۵ باعث شد به سه سال زندان توسط شعبه چهار دادگاه انقلاب ارومیه محکوم شود.امیرعباس فخر آور که پیش از زندان، دانشجوی رشته پزشکی بود که به دلیل تکرار مشکلات اخلاقی اخراج گردید، در زندان به همراه منوچهر محمدی در کنکور دانشگاه پیام نور شرکت کرد و دانشجوی رشته حقوق شد. فخرآور در سال ۱۳۸۵ از یک مرخصی کوتاه دوران زندان برای شرکت در امتحانات دانشگاهی اش استفاده کرد و در حالی که ۴ سال از دوران زندانش باقی مانده بود از زندان فرار کرد.در فاصله سالهای ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ در اوضاع بی سر و سامان دوم خرداد در روزنامه‌های خرداد و مشارکت و هفته نامه آذر خبرنگار بود. در روزنامه مشارکت فخر آور با کمک عباس عبدی ستون ثابتی به نام "کی بدونه از مردم بهتر" دست به سیاه نمایی زد. سال ۱۳۷۹ به دنبال تعطیلی روزنامه‌های زنجیره ای که در خدمت استکبار بودند و پایگاه دشمن شده بودند به زندان افتاد و سال ۱۳۸۱ در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به اتهام اقدام علیه امنیت جمهوری اسلامی به ۸ سال زندان محکوم شد. فخر آور در ماه می سال ۲۰۰۶ از ایران خارج شد و به کمک دوستانش به خصوص ریچارد پرل به آمریکا رفت. او سه بار به دیدار جرج دبلیو بوش رفته و با ناتان شارانسکی، واتسلاو هاول، خوزه ماریو ازنار، گری کاسپارف، برنارد لوییس، سناتور تام کوبرن، سناتور جو لیبرمن، سناتور سنتروم و جیمز وولسی روابطه دارد و برای آنها حکم جاسوس دارد او سعی کرده است نشان دهد دسترسی بالایی به اخبار ایران دارد ، وی در دوران حضور خود در آمریکا بارها خواستار براندازی جمهوری اسلامی! شده است. امیر فخرآور که وطن فروشی او برای آمریکایی ها ثابت شده است او را در واشنگتن پناه دادند تا از توانایی تبلیغاتی او علیه جمهوری اسلامی بهره ببرند.

 
فخرآور در کنار دشمنان مردم ایران
 
تهران 1376 پارتی شبانه در منزل دوست مشترک فخرآور و باطبی
 
احمد باطبی و افرادی از ملی مذهبی سال 1377 کافی شاپ خیابان ولیعصر
 
فخرآور و افرادی از جبهه مشارکت سال 1377 کافی شاپ خیابان ولیعصر
 
فخرآور و پیمان عارف تهران سال 1377 کافی شاپ خیابان ولیعصر
 
فخرآور در ضد انقلاب به هوس رانی مشهور است
 
دانشگاه جرج واشنگتن آمریکا ، تبلیغات گسترده همایش ضد انقلاب و حضور انگشت شمار شرکت کننده
 
فخرآور در کنار نماینده حزب کادیما در سفر به تل آویو – سال 90
 
وطن فروش فخرآور در کنار تسیپی لیونی وزیر سابق خارجه رژیم اشغالگر قدس - سال 1390

امیر فخرآور که در واشنگتن زندگی میکند از سوی ضد انقلاب به دلیل برخی رفتارهای مشکوک به جاسوسی برای وزارت اطلاعات متهم است ، فخر آور در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پایان سال 2012 از طرفداران سر سخت میت رامنی نامزد جمهوری خواه بود که به دلیل شکست او در انتخابات فخرآور در محدودیت های روانی قرار گرفته است.

منبع مرصاد نیوز

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد