سرویس: تازه های خبرکد خبر: 3970|19:00 - 1391/10/27
نسخه چاپی

شکست راهیان کرمانشاه مقابل حفاری اهواز

شکست راهیان کرمانشاه مقابل حفاری اهواز

مطلع الفجر-تیم فوتبال راهیان کرمانشاه با قبول شکست ˈدو بر یکˈ برابر حفاری اهواز، به رده پنجم جدول رده بندی گروه دوم سقوط کرد.

تیم های راهیان کرمانشاه و حفاری اهواز در حالی از ساعت 14 امروز (چهارشنبه) به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم احتیاج مبرمی به پیروزی و کسب سه امتیاز دیدار داشتند. دو تیم در این مسابقه بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و موقعیت های زیادی را نیز برای گلزنی خلق کردند اما در این میان تیم میزبان بهتر از موقعیت های خود استفاده و در نهایت توانست صاحب برتری شود. در این دیدار ابتدا تیم حفاری بود که در دقیقه 35 توسط ˈامیر شرفیˈ به گل رسید تا با روحیه ای بهتر به کار خود ادامه دهد.

در ادامه این تیم راهیان بود که بر شدت حملات خود افزود و در حالی که نیمه اول رو به اتمام بود، توانست در آخرین دقیقه این نیمه توسط ˈآمینو آچیلهˈ به گل مساوی دست یابد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند. با آغاز نیمه دوم و در میان غافلگیری مدافعان راهیان، این تیم میزبان بود که توسط ˈاحمد داوودیˈ در دقیقه 47 باز هم به گل رسید تا از میهمان خود پیشی بگیرد. در ادامه تلاش تیم راهیان برای گلزنی به جایی نرسید تا روند ناکامی های شاگردان زرینچه در نیم فصل دوم همچنان ادامه داشته باشد. کسب تنها سه امتیاز از 12 امتیاز ممکن، در واقع زنگ خطری است برای مسوولین راهیان و شاید هم بتوان آن را اعلام برای ورود به بحرانی دانست که اگر مهار نشود مطمئنا نماینده کرمانشاه را از صف مدعیان صعود به لیگ برتر خارج می کند. تیم راهیان با قبول این شکست 26 امتیازی باقی ماند تا با توجه به سایر نتایج، دو پله در جدول سقوط و در مکان پنجم گروه دوم قرار گیرد. راهیان پنجشنبه هفته آینده (پنجم بهمن) در ورزشگاه آزادی کرمانشاه میزبان نیروی زمینی تهران تیم هفتم جدول استمنبع ایرنا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد