سرویس: تازه های خبرکد خبر: 3600|16:55 - 1391/10/24
نسخه چاپی

ساماندهی فتنه ۹۲ از سوی تندروهای اصلاح‌طلب و جریان انحرافی/ ورود اختاپوسی به میدان

مطلع الفجر-دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه فتنه ۹۲ را تندروهای افراطی اصلاح‌طلبان به کمک جریان انحرافی ساماندهی می‌کنند، گفت: برخی از این‌ افراد می‌خواهند به صحنه برگردند تا اگر فضا به نفعشان نبود آن را ملتهب کنند.

به گزارش مطلع الفجر، حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارساظهارداشت: اصلاح‌طلبان درصدد هستند دوباره جریان تند و رادیکال را به عرصه انتخابات بازگردانده و آنها را فعال کنند.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با تأکید بر اینکه جریان تندرو و افراطی اصلاح‌طلبان با جریان انحرافی می‌خواهند با یکدیگر همکاری کنند، تصریح‌کرد: این دو طیف با یکدیگر همکاری و دیدارهایی دارند و توافقاتی نیز داشته‌اند.

وی با بیان اینکه فتنه 92 را این دو طیف ساماندهی می‌کنند، گفت: برخی از این‌ها می‌گویند ما قانون اساسی را قبول داریم و به نوعی می‌خواهند به صحنه برگردند تا اگر فضا به نفعشان نبود فضا را ملتهب کنند.

فومنی با بیان اینکه تندروهای اصلاح‌طلب تلاش می‌کنند تا نگذارند نیروهای معتدل و میانه‌رو وارد میدان شوند، گفت: این عده حتی تلاش می‌کنند نیروهای اصولگرا را نیز فریب دهند و در واقع به صورت اختاپوسی وارد میدان شده‌اند.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در پایان خاطرنشان کرد: تندروهای جریان اصلاح‌طلب که در صدد حذف نیروهای معتدل هستند هدفشان به آشوب‌کشاندن کشور است و این طرح از بیرون به آنها دیکته شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد