سرویس: تازه های خبرکد خبر: 3522|17:00 - 1391/10/22
نسخه چاپی

تکرار طوطی وار "انتخابات آزاد" کینه ورزی به نظام است/ رهبر انقلاب دست دشمن را رو کرده است

مطلع الفجر-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب سرخط نقشه های پلید و سرمایه گذاری شده دشمن را رو کرده است.

به گزارش مطلع الفجر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم نكات بسیار مهمی را در بر می گرفت كه هر كدام از آن برنامه های دشمنان این نظام را که مدت ها برایش سرمایه گذاری كرده بودند خنثی كرد.

حضرت آیت الله شیخ مصطفی علما در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته استان با اشاره به معطوف شدن ذهن دشمنان نظام به انتخابات 92 اظهار داشت: شکست خوردگان فتنه 88 که با رمز تقلب در مسیر نقشه های دستگاه های جاسوسی غرب قرار گرفتند اینبار با تکرار طوطی وار انتخابات آزاد کینه توزی خور را نسبت به انقلاب و نظام نشان می دهند.

آیت الله علما اضافه کرد: سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم ÷ست صحنه و محورهای سناریوی دشمن را نقش بر آب کرد و تحرکات مرموز و ÷لید آنها را در قدم اول ناکام گذاشت. امام جمعه کرمانشاه مردم را به بازخوانی و دقت در بیانات رهبر انقلاب دعوت کرد و گفت: رهنمودهای آقا فانوس را و فرونشاننده غبارهای فتنه است که باید مردم بدان توجه و مراقبت کنند علما گفت: توجه به بیانات رهبر انقلاب و عمل به آن همراه با حضوری گسترده در انتخابات امید دشمن برای خدشه دار کردن آن را به نا امیدی تبدیل خواهد کرد. نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: سرگرم کردن و فراکی دشمن با مسائل حاشیه ای مثل درست کردن مشکلات اقتصادی و... نیز از ترفندهای دشمن برای مقابله با انتخابات و حضور مردم است که باید خنثی شود. وی با اشاره به 24 دی ماه سال 58، انتصاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران با حکم امام خمینی (ره)، بیان داشت: 27 دی مصادف با شهادت نواب‌صفوی، طهماسبی، برادران واحدی و ذوالقدر از فدائیان اسلام است که حقیقتا ذوب در اسلام بودند، همچنین 28 دی ماه مصادف با سال‌روز شهادت آیت‌الله حکیم به‌دست دژخیمان بعثی است. امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به سال‌روز رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام هشتم امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: همه باید به پیامبر (ص) اقتدا کنند و خداوند، پیامبر (ص) را اسوه یک‌صد و بیست و چهار هزار پیامبر (ع)، سیزده معصوم و اهل عالم تا قیامت قرار داده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد