سرویس: ویژهکد خبر: 34480|09:15 - 1392/11/04
نسخه چاپی

پروژه مجتمع فرهنگی شهرستان گیلانغرب در دهه فجر کلنک زنی می شود

پروژه مجتمع فرهنگی شهرستان گیلانغرب در دهه فجر کلنک زنی می شود

IMG_0319مطلع الفجر-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از کلنگ‌زنی و ساخت پروژه مجتمع فرهنگی شهرستان گیلانغرب در ایام دهه فجر امسال خبر داد

به گزارش  مطلع الفجر،سرهنگ علی مراد محمدیافزود: این پروژه  در فهرست پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه قرار دارد.

وی در همین راستا  تصریح نمود : فاز اول این پروژه با مساحت 5000 مترمربع شامل دو هزار مترمربع زیر بنا و 3000 متر مربع مصلا، دهه فجر امسال کلنگ‌زنی خواهد شد

محمدی با اشاره به مقوله  کاروانهای راهیان نور ، حرکت راهیان نور را یک حرکت عظیم فرهنگی در مسیر اهداف شهیدان عنوان کرد و بیان داشت: کاروان راهیان نور مهمترین حرکت فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمنان بوده و بهترین مأموریت با هزینه کم و اثرگذاری ماندگار است.

سرهنگ علی مراد محمدی  همچنین از آغاز طرح توسعه یادمان مرصاد کرمانشاه خبر داد و افزود: بودجه مورد نیاز این طرح تخصیص یافته و کارشناسانی به منظور کسب اطلاعات اولیه در راستای طراحی این پروژه از یادمان مرصاد بازدید کرده‌اند.

وی ایجاد مجتمع خدمات رفاهی، سالن همایش، توسعه نمازخانه، توسعه فضای بیرونی و تهیه المان‌های ویژه و... را از جمله برنامه‌های طرح توسعه یادمان مرصاد استان کرمانشاه دانست.

محمدی اعلام کرد:اجرای طرح توسعه این یادمان قبل از پایان سال آغاز می‌شود و در مرحله اول موفق شده‌ایم 30 درصد اعتبار مورد نیاز این طرح را که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است دریافت کنیم و امیدواریم این طرح بتواند کار مناسب و درخور شان مرصاد و استان کرمانشاه باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد