سرویس: ویژهکد خبر: 3438|13:44 - 1391/10/21
نسخه چاپی

برنج خارجی در کرمانشاه هر کیلو 4500 تا 5000 تومان/ تشکیل صف های طولانی از سوی مردم

برنج خارجی در کرمانشاه هر کیلو 4500 تا 5000 تومان/ تشکیل صف های طولانی از سوی مردم

مطلع الفجر-نماینده کرمانشاه در مجلس از صف های طولانی برای خرید برنج خارجی در کرمانشاه خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت برنج خارجی در کرمانشاه بین 4500 تا 5000 تومان برای هر کیلو رسیده که مردم برای خرید برنج به قیمت دولتی صف های طولانی تشکیل می دهند.

گروه اجتماعی ـنماینده کرمانشاه در مجلس از صف های طولانی برای خرید برنج خارجی در کرمانشاه خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت برنج خارجی در کرمانشاه بین 4500 تا 5000 تومان برای هر کیلو رسیده که مردم برای خرید برنج به قیمت دولتی صف های طولانی تشکیل می دهند.
سید سعید حیدری طیب نماینده کرمانشاه در مجلس در گفت وگو با خبرنگاربولتن نیوزبا انتقاد از افزایش قیمت برنج خارجی در این استان گفت: مردم کرمانشاه به دلیل فقر در صف های برنج ارزان قیمت پاکستانی و هندی و ... که اکثر به دلیل نوع تولید و برداشت آنها برای سلامت مضر نیز هستند، قرار دارند. وی افزود: هم اکنون قیمت برنج خارجی در کرمانشاه افزایش چشمگیری یافته و بین 4500 تا 5000 تومان برای هر کیلو رسیده است که همین امر نگرانیهایی را بوجود آورد. نماینده کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه در شان ملت و مردم استان ما نیست که برای خرید برنج به قیمت دولتی صف های طولانی تشکیل دهند، خاطرنشان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه اقدام و نسبت به تنظیم بازار سیاست های درستی را اعمال کند. حیدری طیب با بیان اینکه مردم کرمانشاه به دلیل فقر مالی نمی توانند از برنج ایرانی استفاده کنند، افزود: صف های طولانی برنج دلیل بر فقر طولانی مردم کرمانشاه است و دولت باید اقدامات لازم را بعمل آورد.
وی با بیان اینکه در خصوص افزایش قیمت برنج خارجی و تشکیل صف های طولانی برای گرفتن برنج به قیمت دولتی به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور تذکر داده، افزود:سوال ما از رئیس جمهور این است که آیا پاسخ مردم غیور و شهید پرور کرمانشاه باز هم تحمل فقر و محرومیت است؟ نماینده کرمانشاه در مجلس از رئیس جمهور خواست تا دستورات لازم جهت حل مشکل مردم کرمانشاه بعمل آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد