سرویس: تازه های خبرکد خبر: 3379|16:05 - 1391/10/21
نسخه چاپی

تردد در محور سرپل ذهاب تا اسلام آباد غرب با زنجیر چرخ امكان پذیر است

فرمانده پلیس راه انتظامی سرپل ذهاب گفت: تردد وسایط نقلیه در محور ارتباطی سرپل ذهاب تا اسلام آباد غرب در جاده اصلی به سمت كرمانشاه بدلیل بارش برف، كولاك مقطعی و لغزنده بودن جاده، با زنجیر چرخ امكان پذیر است.

 به گزارش مرصاد نیوز،سرگرد 'عبدالحسین زارع' روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اكنون تردد در این محور از سرخه دیزه سرپل ذهاب تا خسروآباد از توابع اسلام آباد غرب فقط با زنجیر چرخ امكان پذیر است لذا ماموران پلیس راه از تردد وسایل نقلیه فاقد زنجیر چرخ در این محور ممانعت می كنند.

وی با اشاره به بارش برف و كوالاك در گردنه پاتاق كه از شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، تصریح كرد: رانندگان بمنظور حفظ ایمنی خود و دیگر خودروها باید علاوه بر رعایت سرعت و با فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی، بدلیل لغزنده بودن محور حتما از زنجیر چرخ استفاده كنند. سرگرد زارع با تقدیر از تلاش راهداری شهرستان دالاهو در نمك پاشی محور ارتباطی سرپل ذهاب به كرند، اظهار كرد: با وجود بارش برف، سردی هوا، وزش باد و كولاك مقطعی در برخی مناطق این محور از جمله پاتاق، راهداران با تلاش خستگی ناپذیر خود از نخستین ساعت بامداد امروز مسیرهای برف گیر گردنه پاتاق را برف روبی و نمك پاشی كرده اند. وی اضافه كرد: خوشبختانه با وجود لغزنده بودن محورهای ارتباطی شهرستان سرپل ذهاب به سمت كرمانشاه و گیلانغرب، حتی یك مورد تصادف خسارتی هم در 24 ساعت گذشته نداشتیم ولی از همه رانندگان وسایل نقلیه كه قصد تردد در این محورها را دارند درخواست می كنیم موارد ایمنی را رعایت كنند. رییس پلیس راه انتظامی سرپل ذهاب گفت: رانندگان حتما با توجه به لغزنده بودن جاده از شتاب و عجله بی مورد و تجاوز و انحراف به چپ پرهیز كرده و قبل از انجام سفر از داشتن سوخت كافی در باك خودرو مطمئن بوده و ضمن همراه داشتن لباس گرم و آب و مواد غذایی، لاستیك یخ شكن و زنجیر چرخ، از سلامت سیستم گرمایشی و برف پاك كن خودرو نیز اطمینان حاصل كنند. فرمانده پلیس راه انتظامی گیلانغرب نیز در خصوص وضعیت تردد در محورهای حوزه استحفاظی اش گفت: تردد در محور اصلی گیلانغرب به كرمانشاه در گردنه قلاجه با توجه به بارش سنگین برف چهارشنبه شب و كولاك، هم اكنون فقط با زنجیر چرخ و به كندی امكان پذیر است. سرگرد 'علیرضا مریمی' با بیان اینكه ماموران راهداری اقدام به برف روبی و نمك پاشی این محور برای تسهیل در تردد خودروها كرده اند، افزود: رانندگان از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز كرده و در صورت لزوم، ضمن رعایت موارد ایمنی، وسایل و تجهیزات سفر در زمستان از جمله زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

بارش برف در مناطق وسیعی از شهرستان گیلانغرب از چهارشنبه شب آغاز شده و منجر به مسدود شدن راه ارتباطی 64 روستای بخش گواور با مركز این شهرستان گردید كه تلاش برای بازگشایی این محورها از سوی ماموران راهداری و نیروهای امدادی در حال انجام است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد