سرویس: ویژهکد خبر: 3197|09:38 - 1391/10/20
نسخه چاپی

اولین مخالفان برگزاری انتخابات همان مدعیان انتخابات آزاد

اولین مخالفان برگزاری انتخابات همان مدعیان انتخابات آزاد

مطلع الفجر-انتخابات مجلس هفتم در یکم اسفند ماه 82 و تحصن مجلس ششمی هایی که در قانون شکنی بر دوستان فتنه 88 خود پیش دستی کردند حاوی اتفاقاتی بود که...

دسیسه به تاخیر افتادن انتخابات مجلس در اسفند ماه 82 که در حمایت از قانون شکنان و متحصنین مجلس ششم اتفاق افتاد یکی از دستاویزهای جناح به اصطلاح اصلاحات برای تشویش در اذهان و نمایاندن یک انتخابات غیر آزاد به افکار عمومی بود.

دستاویزی که با به گل نشستن متحصنین به دلیل عدم استقبال مردم از قانون شکنی آنها به در بسته خورد تا بسیاری از حضرات نمایندگان مجلس ششم رویی برای ماندن در میان ملت نداشتند و به لندن و لس آنجلس و... گریختند و همنشین شبکه های تلویزیونی وابسته به دستگاه های جاسوسی امریکا و انگلیس شدند.

تحصنی که در اعتراض به رد صلاحیت همین آقایان و خانم های مجلس نشینی بود که با نشان دادن ماهیت خود بعد از انتخابات با بودجه آمریکا و انگلیس به تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.

 انتخابات مجلس هفتم در یکم اسفند ماه 82 و تحصن مجلس ششمی هایی که در قانون شکنی بر دوستان فتنه 88 خود پیش دستی کردند حاوی اتفاقاتی بود که مهمترین آن خواست تعلیق برگزاری انتخابات توسط کسانی بود که این روزها شعار انتخابات آزاد می دهند.

سنگ اندازی بر سر راه برگزاری انتخابات اولین قدمی است که البته پیشتر آزموده شده و با تیز بینی رهبر انقلاب در نطفه خفه شده است و البته که آزمودن را آزمودن خطاست.

چه کسانی خواهان عدم برگزاری انتخابات شدند؟

آقایان روسای قوای مقننه و مجریه وقت حجج اسلام خاتمی و کروبی از چهره های قانون شناس!! و قانون مدار!!! در نامه ای خطاب به رهبری از رد صلاحیت دوستان متحصنشان گلایه کرده و خواهان تعویق انتخابات تا روشن شدن وضعیت تایید صلاحیت ها شدند.

اقدامی که از سوی روسای قانون گذاری و مجری قانون در نظام اسلامی به خوبی خبر از آینده ای می داد که به هر بهانه ای اقدام به فتنه انگیزی و به خطر انداختن کیان نظام می کنند.

اما تیز بینی مقام معظم رهبری در خنثی کردن این حربه برای بی اعتبار کردن انتخابات مثل همیشه مانع از هرگونه بی قانونی و اقدام علیه انتخابات و نظر مردم شد.

رهبر معظم انقلاب درتبیین توطئه دشمن به منظور تعویق در انتخابات در تاریخ 15/ 11/ 82 فرمودند:

"راهبرد و استراتژي کلي آنها اين است که انتخابات اول اسفند را تخريب کنند و مانع برگزاري آن شوند که اين خط مشي کلي را اين روزها در قالب تاکتيک به تعويق انداختن انتخابات دنبال مي کنند و با انواع تبليغات مستقيم و غير مستقيم و يا روشهاي ديگر، به مسوولان اجرايي کشور القا مي کنند که شما نمي توانيد انتخابات اول اسفند را برگزار کنيد و نبايد برگزار کنيد، اما دولت وملت در مقابل اين توطئه مي ايستند. ايشان با ابراز تاسف از تکرار حرفهاي دشمنان ملت از زبان برخي افراد غافل افزودند: دشمنان با تبليغات و روشهاي مختلف سياسي، برخي مسوولان اجرايي را به کنار رفتن و عمل نکردن به مسووليت هاي قانوني شان تشويق مي کنند اما همه بايد متوجه باشند که برگزار شدن انتخابات حق مردم است و هيچ کس اجازه ندارد با اين حق مهم مردم بازي کند. رهبر معظم انقلاب برگزاري انتخابات اول اسفند را، وظيفه دستگاههاي دولتي خواندند و تاکيد کردند: کسي نمي تواند به علت مخالفت با يک روش يا يک پديده ، وظايف قانوني خود را انجام ندهد و شانه خالي کردن از مسووليت به شکل استعفا يا به هر شکل ديگر، خلاف قانون و هم حرام شرعي است".

اما رهبر معظم انقلاب ان راه را برای خدشه در انتخابات 92 به دلیل تجربه شدن و به نتیجه نرسیدن آن بی اهمیت خواندند و فرمودند:

"آنها در درجه اول اگر بتوانند مانع برگزاری انتخابات می شوند اما می دانند که نمی توانند بنابراین از این مسئله مأیوسند."

رهبر انقلاب در همین زمینه خاطرنشان کردند: یک بار برخی تلاش کردند که انتخابات را حتی اگر شده دو هفته به عقب بیاندازند اما ما تأکید کردیم که انتخابات حتی یک روز هم نباید عقب بیافتد به همین علت راه تعویق یا برگزار نشدن انتخابات کاملاً مسدود است".

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد