سرویس: تازه های خبرکد خبر: 3135|18:56 - 1391/10/19
نسخه چاپی

آرامش جامعه در گرو سلامت خانواده است

مطلع الفجر-مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه گفت: مهم‌ترین نهاد جامعه خانواده است و سلامت و آرامش جامعه در گرو سلامت خانواده است.

به گزارش مطلع الفجربه نقل از فارس، نسرین بهادری ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی امور بانوان دستگا‌ه‌های اجرایی استان کرمانشاه در خصوص جایگاه نماینده امور بانوان گفت: نمایندگان امور بانوان، نماینده خانواده در دستگاه‌های مختلف هستند که علاوه بر مسائل کارکنان و مراجعان خانم، باید با دید بازتر برنامه‌های موثر برای همه افراد اعم از خانم و آقا را پیش‌بینی کنند.

بهادری ادامه داد: نمایندگان امور بانوان، همه خانواده را در برنامه‌ریزی‌ها در نظر بگیرند که مهمترین نهاد جامعه خانواده است و سلامت و آرامش جامعه در گرو سلامت خانواده است. بهادری با اشاره به نزدیک بودن به ایام دهه فجر، عنوان کرد: در این دهه سعی بر این باشد که برنامه‌های نو با هدف مشارکت حداکثری گروه‌های مختلف و با هزینه کم طراحی شده و در دستور کار نهادها و دستگاه‌ها قرار گیرد. وی تاکید کرد: دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی بر کسی پوشیده نیست و باید برای خودباوری، این دستاورد‌ها اعلام شود، چراکه تلاش برای ادامه پیشرفت و بالندگی هر چه بیشتر ایران اسلامی، وظیفه هر ایرانی است. نماینده شورای شهر نیز در این جلسه اظهار کرد: جای کارشناسان ورزش در مسائل اجتماعی تقریبا خالی است، ورزش خانم‌ها در کرمانشاه فقیرانه و مظلوم است و باید بستر حضور خانم‌ها در فضاهای ورزشی فراهم شده و به ورزش حرفه‌ای توجه بیشتری شود. زرافشانی خاطرنشان کرد: در جامعه امروز تبعیض کشنده‌تر از بیکاری است و باید تلاش شود امکانات به‌صورت مساوی تقسیم شود. مدیر گروه پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه نیز در جمع نمایندگان امور بانوان دستگاه‌های مختلف گفت: توجه به آموزش پدافند غیرعامل با توجه به مقتضیات زمانی لازم و ضروری است و آموزش مشاوران امور بانوان باید در دستور کار قرار گیرد، این آموزش‌ها باید در جامعه تسری یابد و ما باید در مقابله با دشمنان و بدخواهان هوشمندانه عمل کنیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد