سرویس: تازه های خبرکد خبر: 3096|13:08 - 1391/10/19
نسخه چاپی

مجلس به معیشت مردم بیشتر توجه کند/ نگذاریم مخالفان اصولگرایی به پیروزی در انتخابات امیدوار شوند

مطلع الفجر- نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه بیشتر نمایندگان به گرانی‌ها و همچنین وضعیت معیشتی مردم شد.

غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه) خانه ملت که به گفته وی اولین نطق میان دستورش در مجلس نهم بود، گفت: بنده وظیفه خود می‌دانم که از مردم شریف تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر به پاس حضور در انتخابات و اعتماد به بنده قدردانی و تشکر کنم.

وی افزود: امیدوارم که بتوانم به درستی به وظیفه نمایندگی خود عمل کرده و در راستای اهداف عالی نظام بکوشم.

*انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای جهان تبدیل شده/ بیداری اسلامی نشانه قدر نرم افزاری انقلاب است

نماینده مردم تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران طی عمر 34 ساله خود به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است، اظهار داشت: بیداری اسلامی که اکنون در حال رخ دادن است، نشانه قدرت نرم افزاری انقلاب اسلامی ایران است و نشانه آن است که سخنان امام و انقلاب ایران در جهان شنیده شده است.

حداد عادل با تاکید بر اینکه گسترش همواره انقلاب، دشمنی دشمنان را نیز گسترش داده است، تصریح کرد: تحریم اقتصادی یکی از این دشمن‌هاست که برای مقابله با آن بایستی مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را به وجود آورد و تقویت کرد.

*تبدیل اقتصاد کشورمان به اقتصاد مقاومتی از برکات تحریم‌ها بود

وی تبدیل اقتصاد کشورمان به اقتصاد مقاومتی را از برکات تحریم‌ها دانست و گفت: پیداست که دشمنان کشور ما تحریم اقتصادی را مقدم بر بحران سیاسی می‌خوانند و مایلند ایران دچار آشوب شود؛ البته مردم بابصیرت ایران در همین ایام محرم فریاد «هیهات منا الذله» سر دادند تا مقاومت خود در برابر دشمن را به رخ بکشند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس وظیفه حکومت اعم از دولت، مجلس و قوه قضائیه را مدیریت درست و هماهنگ برشمرد و در همین زمینه گفت: چنین است که مقام معظم رهبری به مسئولان هشدار می‌دهند که از دشمنی و سر و صدا و جنجال بپرهیزیم.

وی با بیان اینکه منازعه و جدل در داخل کشور عزت و اقتدار سیاسی ما را از میان می‌برد، خاطرنشان کرد: این همان چیزی است که دشمنان در پی آنند و بایستی برای مقابله با آن مراقب بود.

*تشریح اهداف فراکسیون اصولگریان

حداد عادل با اشاره به فراکسیون اصولگرایان، حفظ وحدت و دوری از تنش را از جمله رویکردهای این فراکسیون دانست و گفت: اگر گاهی سخنی از سر بی‌مهری می‌شنویم تحمل خواهیم کرد و سعی می‌‌کنیم مقابله به مثل نکنیم.

وی افزود: اکنون در مجلس تلاش می‌کنیم اقتصاد مقاومتی را به صورت گفتمان مسلط درآوریم.

*بودجه 92 بایستی با واقع بینی‌ و دقت‌های لازم تنظیم شود/ مجلس نسبت به وضعیت معیشت مردم حساسیت بیشتری نشان دهد

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به بودجه سال 92 تاکید کرد که بودجه 92 بایستی با واقع بینی و دقت‌های لازم تنظیم شود؛ مجلس هم نباید با تکیه بر درآمدهای مشکوک بودجه را تنظیم کند.

حداد عادل از مجلس خواست که نسبت به گرانی‌ها و وضعیت معیشتی مردم حساسیت بیشتری از خود نشان داده و در این زمینه گام‌های محکم‌تری بردارد.

وی در ادامه نطق میان دستور خود درباره سوریه نیز گفت: همه شاهدیم که امروز سوریه به جرم مقاومت از سوی ارتجاع عرب و پو‌ل‌های نفت آنها مورد هجوم قرار گرفته است و دولت‌های غربی هیچ توضیحی نمی‌دهند که طرح بشار اسد چه منافاتی با دموکراسی دارد. آنهم در حالی که آنها پول و سلاح به دست سازمان‌های تروریستی می‌دهند تا در سوریه کشتار کرده و موجبات خشنودی اسرائیل را فراهم کنند.

*انتخابات 92 یک گذرگاه مهم و خطیر برای انقلاب اسلامی است

این نماینده مردم تهران در خانه ملت،‌ با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 این انتخابات را یک گذرگاه مهم و خطیر برای انقلاب اسلامی توصیف کرد.

وی افزود: انتخابات هم یک فرصت است برای ملت ایران تا بار دیگر وفاداری و پایبندی‌شان را به اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری نشان دهند و از سویی دیگر دشمنان را برای توطئه به طمع برمی‌انگیزد.

* نباید کشور را در اختیار مخالفان اصولگرایی قرار دهیم

نماینده مردم تهران در خانه ملت با بیان اینکه بایستی گذشته را چراغ راه کرد، به حوادث 16 سال گذشته اشاره کرد و در این باره گفت: اگر حوادث این سال‌ها را به یاد آوریم درخواهیم یافت که نبایستی اقدامی انجام دهیم که مخالفان اصولگرایی با هر نام و عنوانی اختیار این کشور را به دست گیرند.

حداد عادل با اشاره به فتنه 88 تاکید کرد‌ که ما نبایستی این فتنه را فراموش کنیم؛ عده‌ای که این فتنه را آفریده‌اند حال به جای عذرخواهی مدعی شده و طلبکارند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به مجدد به جریان اصولگرایی اظهار داشت: اکنون مخالفان اصولگرایی از تفرقه اصولگرایان خوشحال می‌شوند و این اتفاق آنها را به پیروزی امیدوار خواهد کرد که بایستی تلاش کنیم این اتفاق نیفتد.

حداد عادل افزود: تعدد کاندیداهای اصولگرایان در انتخابات شاید زمینه را برای شکست آنها فراهم کند پس بایستی مراقب بود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که ملت ایران بار دیگر از آزمون انتخابات 88 سربلند بیرون آید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد