سرویس: تازه های خبرکد خبر: 3034|19:16 - 1391/10/18
نسخه چاپی

نتایج هفته بيستم رقابت‌های لیگ برتر

استقلال مقابل ذوب آهن متوقف شد / تراکتوری ها تنها پیروز میدان

مطلع الفجر-پرونده بازی های هفته بيستم رقابت های لیگ برتر امروز 16 دی ماه با انجام 4 پي گيري می شود که سه دیدار انجام شد و دیدار تیم های ذوب آهن- استقلال ساعت 17:30 آغاز شد و در نهایت این بازی نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش مطلع الفجربه نقل از  باشگاه خبرنگاران پرونده بازی های هفته بيستم رقابت های لیگ برتر امروز 16 دی ماه با انجام 4 پي گيري می شود.

*** سايپا 1 - فولاد خوزستان 1

تیم سایپا ساعت 15 میزبان تیم فولاد خوزستان است، دو تیم درحالی به مصاف هم می روند که در مقابل حریفان هفته نوزدهم خود مغلوب شده اند، انگیزه بازیکنان سایپا و فولاد خوزستان برای پیروزی بسیار است البته سهم شاگردان تقوی به مراتب بالاتر است چرا که در این دیدار میزبان و از امتیازات میزبانی برخوردار هستند.

تیم سایپا با 27 امتياز در مکان هشتم و تیم فولاد 33 امتیازی در مکان دوم را از آن خود کرده است سه امتیاز دیدار شرایط دو تیم را در جدول رده بندی به طور کامل تغییر می دهد، شاگردان فرکی در صورت باخت به احتمال فراوان مکان فعلی خود را در جدول از دست می دهند و با چند پله سقوط مواجه می شوند، تیم سایپا 27 امتیازی نیز با توجه به نزدیکی امتیازات تیم های بالا وپایین خود امکان صعود و یا نزول چند پله ای را دارد.

ديدار تيم هاي سايپا و فولاد از ساعت 15:05 در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد.

در دقيقه 13 جونيور براي سايپا گلزني کرد.

مهدي نوري در دقيقه 17 نخستين گل را براي فولاد به ثمر رساند.
سایپا و فولاد یک بر یک تساوی به کار خود پایان دادند.

*** مس کرمان 1 - تراکتورسازی 3

دوتیم مس کرمان و تراکتورسازی با یکدیگر در هفته بیستم مصاف می کنند. مس کرمان در مکان هفتم با 28 امتیاز و تراکتور در مکان سوم با 32 امتیاز قرار دارد. بازیکنان تراکتور با توجه به پیروزی مقابل پیکان در هفته نوزدهم از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

ديدار اين دو تيم ساعت 15:00 آغاز شد.

سيد مهدي سيد صالحي در دقيقه 16 بازي نخستين کل را براي تراکتور به ثمر رساند.

سيد صالحي دومين گل تراکور را نيز در دقيقه 35 بازي وارد دروازه کرد.

مسي ها در دقيقه 20  گلزني کرده و بازي را به تساوي کشيدند.

جواد کاظميان در دقيقه 53 سومين گل را براي تراکتور به ثمر رساند.
مس در خانه 3 بر یک مغلوب تراکتور سازی شد.
*** آلومینیوم 0 - نفت تهران 0
ديدار تيم هاي آلومينيوم و نفت تهران از ساعت 15:05 در ورزشگاه خليج فارس هرمزگان آغاز شد.
تیم آلومینیوم در ورزشگاه خلیج فارس هرمزگان میزبان نفت تهران است. تیم آلومینیوم در هفته 19 داماش را در خانه خود مغلوب کرده است.
شاگردان جوان و با انگیزه میثاقیان درصدد پیروزی خانگی و کسب دومين پیروزی پیاپی خود هستند از این رو با تمام قدرت ظاهر می شوند و با توجه به جذب 2 بازیکن با تجربه در خط حمله ازسوی مسئولان آلومینیوم هرمزگان این تیم شرایط متفاوتی را تجربه می کند و به طور حتم با تقویت خط حمله و حضور بازیکناني همچون میداودی و زارعی از این پس باید شاهد بازی متفاوت از سوی بازیکنان میثاقیان وتیم آلومینیوم بود. تیم آلومینیوم هم اکنون 20 امتیازی و در مکان چهاردهم جدول قرار دارد و سه امتیاز این دیدار سبب صعود این تیم در جدول می شود. شاگردان ابراهیم زاده نیز هم اکنون 26 امتیازی و مکان نهم جدول را از آن خود کرده است.
این دیدار بدون گل با تساوی به پایان رسید.

*** استقلال 0 - ذوب آهن 0

در پایان مسابقات هفته بيستم رقابت های لیگ برتر دو تیم استقلال وذوب آهن به مصاف هم می روند.

ذوب آهني ها ساعت 17:30 در ورزشگاه فولاد شهر پذیرای شاگردان قلعه نوعی هستند. آبی پوشان پایتخت که با اختلاف 4 امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر جدول ایستاده اند با هدف تداوم پیروزي های خود و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر به مصاف حریفان خود می روند.

با توجه به اینکه تیم ذوب آهن در شرایط بسیار نامطلوب قرار دارد بنابراین تیم استقلال بازی سختی را پیش رونخواهد داشت. تیم ذوب آهن 17 امتیازی و مکان 16 جدول را از آن خود کرده است. شاگردان فرهاد کاظمی در صورت کوتاهی امکان اینکه در پایان رقابت ها لیگ برتر جزو تیم های سقوط کننده قرار گیرند بسیار است لذا برای فاصله از انتهای جدول باید علاوه بر استقلال در دیدار های آتی خود پیروز شوند.
ترکیب ابتدایی استقلال را رحمتی، منتظری، عمران زاده، صادقی، اشجاری، حیدری، نکونام، محمدرضایی برهانی، جباری و موسوی تشکیل می دهد.
نیمه اول بازی تیم های استقلال - ذوب آهن با تساوی بدون گل به پایان رسید. این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.
همچنین دیروز دو بازی انجام شد که در این بازی ها فجر سپاسی در برابر نفت ابادان با تساوی 1-1 به کار خود پایان داد و صبای قم میزبان خود ملوان بندر انزلی را 1-0 شکست داد.
دیروز بخاطر الودگی هوا بازیهای پرسپولیس و گهر دورود و همچنین راه اهن با سپهان اصفهان برگزار نشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد