سرویس: ویژهکد خبر: 30287|07:31 - 1392/09/30
نسخه چاپی

بد حجابی نتیجه سرخوردگی های حاصل از حاشیه جستن ازمعنویات است

بد حجابی نتیجه سرخوردگی های حاصل از حاشیه جستن ازمعنویات است

IMG_0210مسئول تعلیم و تربیت بسیج گیلانغرب گفت: یکی از آسیب های اجتماعی بد حجابی است و خود بد حجابی نتیجه سرخوردگی های حاصل از حاشیه جستن ازمعنویات است.

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، حجت الاسلام روح اله جعفری در جمع بسیجیان حوزه فاطمه الزهرا (س) بسیج گیلانغرب  افزود: موضوع حجاب یکی از مسایل بسیار مهم و ارزنده دینی و اسلامی است وهمه زنان  زنان مسلمان باید کوشش کنند که در سایه حفظ حجاب، جامعه اسلامی را ازهرگونه آلودگی حفظ  و زمینه سعادتمندی را فراهم نمایند.

وی با اشاره به اهمیت و تاثیرات حجاب اسلامی تصریح نمود: حجاب در اسلام فواید زیادی دارد  به سهم قابل توجهی  باعث سعادت و خوشبختی زنان مسلمان می‌شود و در بیانی دیگر بد حجابی نتیجه سرخوردگی های حاصل از حاشیه جستن ازمعنویات است.

به گفته جعفری،ترویج بد حجابی و ظهور بی حجابی دارای مضرات بسیار زیادی در جامعه اسلامی است و می‌تواند باعث ایجاد تنش، سرخوردگی و افسردگی افراد شود و به مشکلات جنسیتی در جامعه دامن زده آسیب های حاد اجتماعی  اجتماعی را به بارآورد.

این مسئول  وجود یک عقبه فرهنگی و خانوادگی درمدیریت حجاب موثر دانست و خاطر نشان کرد  : بدحجابی در بیشتر موارد عوامل ریشه‌ای و فرهنگی دارد خانوادها و مسایل تربیتی عامل بسیار مهمی در این قضیه هستند چرا که نقش تربیت خانواده و عقاید اسلامی آنان، در این مورد بسیار تاثیرگذار و مفید می باشد.

وی در ادامه  سخنان خود ابراز داشت که تاثیر محیط در این مساله غیرقابل انکار می‌باشد چرا که حقیقتاً محیط در زندگی انسان تاثیرات زیادی بر افراد و اشخاص دارد.

 در ادامه این مراسم به تعدادی از برگزیدگان حلقه های صالحین  از سوی تعلیم و تربیت ناحیه گیلانغرب جوایزی اهدا شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد