سرویس: ویژهکد خبر: 23844|11:57 - 1392/08/21
نسخه چاپی

برای اعتلای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تلاش و همت همگانی لازم است

 برای اعتلای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تلاش و همت همگانی لازم است

IMG_4733مطلع الفجر -معاون فرماندار گیلانغرب گفت: برای پاک کردن جامعه اسلامی از هنجارها و منکرات و اصلاح معضلات جامعه، تلاش و همت همگانی لازم است.

به گزارشمطلع الفجر علیرضا نظری در نشست بانوان مسوول تیم های امر به معروف و نهی از منکر ادارات گیلانغرب با اشاره به ضرورت تبیین فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر  افزود: این نشست بمنظور بررسی راه های تبیین و ترویج فریضه احیای امر به معروف ونهی از منکر در جامعه، ترویج تذکر لسانی در خانواده و جامعه، فرآیند حفظ الگوها و هنجارهای جامعه، نقش امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) در احیا امر به معروف و نهی از منکر، آسیب شناسی و علل برخی ناهنجاری ها تشکیل شده است.

وی تصریح کرد:زنان مسلمان باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری در منزل مایه آرامش و آسایش همسر و فرزندان باشند و شخصیت های سالم و شایسته ای تحویل جامعه دهند و در میدان های علم و دانش و مبارزه و جهاد نیز پیشگام باشند. وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید از درون فرد و خانواده ها آغاز شود، افزود: برای پاک کردن جامعه اسلامی از هنجارها و منکرات و اصلاح معضلات جامعه، تلاش و همت همگانی لازم است. نظری گفت: اگر می خواهیم جامعه ای پاک و عاری از منکرات داشته باشیم راهی به جز رواج تذکر لسانی و عمل به معروف نداریم و حضور بانوان در این زمینه نیز بسیار موثر خواهد بود. وی همچپنین از برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در ماه محرم در این شهرستان بمنظور گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خبرداد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد