سرویس: تازه های خبرکد خبر: 2380|19:10 - 1391/10/11
نسخه چاپی

بیر: بازیکنان ما از نام مهرام ترسیدند/ یار خارجی‌مان اضافه شود نتایج بهتری می‌گیریم

بیر: بازیکنان ما از نام مهرام ترسیدند/ یار خارجی‌مان اضافه شود نتایج بهتری می‌گیریم

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/10/08/13911008000155_PhotoA.jpgمطلع الفجر-سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اگر بازیکنان ما از نام مهرام نمی‌ترسیدند می‌توانستیم به نتیجه بهتری برسیم.

اسد‌الله کبیر پس از شکست 98 بر 68 مقابل مهرام تهران اظهار داشت: نیمه اول خوب ظاهر شدیم اما در نیمه دوم اگر بازیکنان ما از نام مهرام نمی‌ترسیدند به نتیجه بهتری می‌توانستیم برسیم. مهرام تیم با تجربه‌ای است و بازیکنان جوان آنها نیز خیلی خوب در زمین ظاهر می‌شوند اما در نیمه دوم به بازی مسلط شدند و توانستند اختلاف امتیازات را زیاد کنند.

وی ادامه داد: تیم ما جوان است و توانایی‌اش بیش از این نیست بازیکنانی نداریم که بتوانند در زمین جایگزین نفرات اصلی شوند اگر یار خارجی‌مان اضافه شود در زیر حلقه و ریباند بهتر خواهیم شد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که به جمع هشت تیم برتر برسیم و برای مقام پنجم تا هشتم با بضاعتی که داریم بجنگیم.

کبیر اظهار داشت: ما در پست 5 بازیکنان جوانی داریم و قطعاً با اضافه شدن بازیکن اروپایی که تجربه خوبی هم که دارد کیفیت بازی‌مان بالا می‌رود و در امتیازآوری هم موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به نبود بابک نظافت بازیکن با تجربه شهرداری گرگان عنوان کرد: بابک با تجربه‌ترین بازیکن تیم ما محسوب می‌شود که چند هفته‌ای است به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم را همراهی کند. متأسفانه جایگزین خوبی هم برای او نداریم به نظرم با وضعیتی که او دارد تا پایان فصل وی را در اختیار نداشته باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد