سرویس: ویژهکد خبر: 22033|14:00 - 1392/07/13
نسخه چاپی

پلیس ایالات متحده وقتی مادر آمریکایی را در مقابل کودکش می کشد به هیچ بشری در دنیا رحم نمی کند/ نمایندگان مردم ایران چگونگی حمایت از ملت بی گناه آمریکا را بررسی می کنند

پلیس ایالات متحده وقتی مادر آمریکایی را در مقابل کودکش می کشد به هیچ بشری در دنیا رحم نمی کند/ نمایندگان مردم ایران چگونگی حمایت از ملت بی گناه آمریکا را بررسی می کنند

a1مطلع الفجر- تداوم جنایت های جسورانه پلیس امریکا علیه مردم و مخصوصا سیاهپوستان این کشور موجی از خشم و نفرت را در میان برخی از ایالت های آمریکا به همراه داشته است.

به گزارش مطلع الفجر به نقل ازمرصاد نیوز،هفت تیر کشی در آمریکا و در میان کشوری که خوی کابوهای وحشی را هنوز فراموش نکرده اند با کشتن مالکوم شبازها و کودکان خردسال در این کشور به یک رویه تبدیل شده است. رویه ای که البته کم کم با اوج گرفتن اعتراضات مردمی مواجه است و بعید نیست شیرازه متزلزل کاخ سفید را از هم بپاشد.

خانم "کری" مار سیاهپوست آمریکا ایست که پلیس فدرال ایالات متحده او را به خاطر عبور از نوار ورود ممنوع یکی از خیابان های کاخ سفید به ضرب گلوله کشت.

میریام کری که هیچگونه سابقه کیفری و جزایی ندارد پس از کنکاش پلیس هم چیز مشکوکی از خانه او برای پلیس به دست نیامد. به هر حال این جنایت ها رفته رفته بدر حال ایجاد یک فروپاشی در ایالات متحده است.

عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: چهره بزک شده آمریکا در واقع همان هفت تیر کش های وحشی هستند که پشت ویترین دمکراسی و ادعای حقوق بشر پنهان شده اند و الا چهره واقعی آنها وحشتناک ترین شمایل را یاد آور می شود.

منصور حقیقت پور گفت: آنها قرن هاست که کشورهای ضعیف عالم را کتک می زنند که باید شبیه ما باشید. شبیه آنها یعنی همین وحشی گری ها و آدم کشی هایی که بدون واهمه به آن دست می زنند.

وی افزود: رفتاری که با این مادر در مقابل چشمان کودکش انجام شد کاملا منطبق با خوی حیوانی است. آنها که عروسی ها را در افغانستان و پاکستان بمباران می کنند برای دنیا حور شرارت می تراشند در حالی که عامل همه نا امنی های جهان هستند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:این سیستم محکوم به فروپاشی است هیچ حکومت و تمدنی نمی تواند بر پایه چنین جنایاتی استوار بماند و بدون تردید با شکست مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: در گذشته آمریکا می توانس با همپیمانان خود هژمونی های مالی و اقتصادی در دنیا راه بیاندازد اما اکنون تنها ریسمانی که به آن چنگ می زند هژمونی زور و نظامی است که آن هم دیدیم در سوریه جواب نداد و با شکست مواجه شد.

حقیقت پور گفت: آنها با دست خود دنیا را به چند قطب تقسیم کرده اند که باید به آنها تبریک گفت. ایرانف روسیه، چین و حتی در ماجرای سوریه آلمان در مقابل آمریکا بودند و این به معنای تضعیف ماجراجویی های کاخ سفید است.

وی افزود: آمریکا چهره خشن و وحشتناک خود را برای مردمش پنهان کرده است اما مردم ایالت های مختلف آمریکا اینروزها با تعطیلی دولت خود بیشتر به دروغ هایی که تحویل آنها داده شده فکر می کنند.

وی با اشاره به توانایی مجلس جمهوری اسلامی به عنوان نمایندگان مردم برای حمایت از حقوق مردم بیگناه آمریکا گفت: این موضوع باید با کار کارشناسی در مجلس بررسی شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد