سرویس: ویژهکد خبر: 2104|15:11 - 1391/10/07
نسخه چاپی

حماسه9 دی در واقع تیر خلاص جریان فته بود

حماسه9 دی در واقع تیر خلاص جریان فته بود

فرماندار گيلانغرب  در گفتگو با خبر نگار مطلع الفجرگفت: نهم دي ماه روز تاكيد مجددبر مشروعيت سياسي نظام ايران اسلامي  وپيوند مستحكم وتعميق ملت وولايت وگره خوردن آن براي حفظ انقلاب ونظام اسلامي به جهانيان است كه در تاريخ انقلاب اسلامي با عنوان روز بصيرت ماندگار شده است.

رستمي افزود: در اين روز ماندگار و تاريخي، ملت مسلمان و فهيم ايران اسلامي بازهم با حضور خودجوش خود حماسه اي ماندگار رارقم زد و دشمنان خدا و دين را مأيوس و نااميد ساخت. وسکوت و رکود کامل جریان فتنه گر پس از راهپیمایی نهم دی ماه نشان از مرگ کامل این جریان دارد. در یک کلام راهپیمایی نهم دی ماه تیر خلاص جریان فتنه بود.

 وي تصريح كرد: روز نهم دي، روزي است كه مردم ايران نشان دادند دشمنان خود ونظام اسلامي خود را خوب مي شناسند و هرگز فريب حيله ها و نيرنگ هاي آنان را نمي خورند.

 وي اضافه كرد: در نهم دي ماه سال 88 ملت ايران ثابت كردند كه داراي بصيرت و درك سياسي و دشمن شناسي و بينش بالايي هستند همواره مدافع و پشتيبان ولايت، انقلاب ، نظام و ارزشها و آرمانهايي والاي آن بوده وخواهند بود  مدافع آرمانهايي هستند كه براي به دست آوردن آن هزاران شهيد تقديم كرده اند انقلابي كه با زيربنايي خالصانه تشكيل شده وامروز پيامش بعنوان فصل الخطاب جهان گستر شده است نمايش ملت در نهم ديماه 88 نشان از عزت واقتدار ملتي ولايتمداربود كه مشتهاي پرتوانشان با توكل بر خداوند سبحان ومدد جستن از عنايت صاحب اصلي انقلاب كوشاتر از گذشته در بر دهان دشمنان ومنحرفين وفتنه گران كوبيده خواهد شد  .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد