سرویس: ویژهکد خبر: 1932|07:59 - 1391/10/06
نسخه چاپی

طی دو روز آینده 8 تن برنج به بازار گیلانغرب تزریق میشود

طی دو روز آینده 8 تن برنج به بازار گیلانغرب تزریق میشود

مطلع الفجر: این روزها برنج های وارداتی که تا چندی پیش در تمام خوار و بار فروشی های سطح شهر در انواع مختلف به وفور یافت می شد، کمیاب شده و خریداران هنگام مراجعه برای تهیه برنج مورد نیازشان اغلب با جمله « برنج نداریم» مواجه می شوند.

با توجه به اینکه امروزه برنج قوت غالب اکثر خانواده ها را تشکیل می دهد و خانوارهای ایرانی عمده برنج مورد نیازشان را از برنج های وارداتی تامین می کنند، کمبود آن که ظاهرا در دیگر شهر واستانها هم وجود دارد، مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است.

یکی از شهروندان گیلانغربی در این خصوص گفت: امروز ساعت ها بدنبال تهیه برنج بودم که هر جا سر زدم موفق به تهیه نشدم. نمی دانم چه شده که برنج های هندی و پاکستانی که تا چند روز پیش در انواع مختلف در همه مغازه ها و عمده فروشها وجود داشت اینگونه نایاب شده که مغازه داران می گویند حتی یک کیلو برنج هم برای فروش ندارند.

علت این موضوع را که از فروشندگان و مردم جویا شدم آنها هم اطلاع دقیقی نداشتند. اهمیت موضوع ما را بر ان داشت تا به سراغ رئیس بازرگانی شهرستان برویم. آقای صفدر فشی از تزریق برنج به بازار گیلانغرب طی دو روز آینده خبر داد و گفت : با توجه به اینکه هدف ما خدمت به مردم است بدنبال پیگیریهای متعدد در صدد رفع مشکل کمبود برنج در بازرار شهرستان هستیم فشی تصریح کرد : برای این منظور طی 2 روز آینده7 تا 8 تن برنج با قیمت هرکیسه 29 هزار تومان برای مصرف کننده در دسترس مردم و عمده فرمشان قرار خواهد گرفت که امیدوارم مشکل مردم را مرتفع سازد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد