سرویس: اجتماعیکد خبر: 19017|00:16 - 1392/05/28
نسخه چاپی

شهید همت 58 صفحه از خاطرات خود را به پاوه اختصاص داده است

شهید همت 58 صفحه از خاطرات خود را به پاوه اختصاص داده است

مطلع الفجر-رئیس مجمع رزمندگان غرب و شمال‌غرب کشور گفت: مردم پاوه با وجود محاصره و فقدان امکانات، چنان دفاع جانانه‌ای کردند که در تاریخ بی‌نظیر است و سردار شهید همت، 58 صفحه از خاطرات خود را به پاوه اختصاص داده است.

خبرگزاری فارس: شهید همت 58 صفحه از خاطرات خود را به پاوه اختصاص داده است

سردار ولی‌الله همت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: روز 26 مرداد 58 روز فراموش نشدنی برای تمام ایرانیان است.

همت ادامه داد: دشمنان هجمه سنگینی با بهترین تجهیزات وارد آوردند تا به قول خودشان کار ایران را یک‌سره کنند و شاید اگر پاوه به‌دست دشمن می‌افتاد، نقشه شوم آنان به‌ثمر می‌نشست، اما فرزندان امام و مردم پاک این خطه، از سرزمین خودشان دفاع کردند.

به گفته برادر شهید ابراهیم همت، مردم با وجود محاصره و قطع ارتباط و فقدان امکانات، چنان دفاع جانانه‌ای کردند که در تاریخ بی‌نظیر است و نگذاشتند شهر پاوه تسلیم ضدانقلاب شود و سردار شهید همت، 58 صفحه از خاطرات خود را به پاوه اختصاص داده است.

رئیس مجمع رزمندگان غرب و شمال‌غرب کشور تاکید کرد: پاوه تنها شهری از کردستان بود که تسلیم ضد انقلاب نشد و با اهدای 600 شهید به انقلاب برگ زرینی در تاریخ خود ثبت کرد و همیشه از رشادت‌های این سرزمین صحبت می‌شود و در رأس مقاومت و ایستادگی در مقابل ضدانقلاب می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به پاوه تشریف آوردند و از رشادت‌های مردم این سرزمین صحبت کردند، افزود: قدردانی از این مردم وظیفه همه ایرانیان است.

*ایران اسلامی شجره مقاومت را در تمام دنیا می‌پروراند

همت گفت: دشمن از روزهای اول انقلاب دشمنی خود را با ما نشان داد و در هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم در کنار این انقلاب خواهیم ایستاد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان هنوز با ما سر جنگ دارند و در تمام این سال‌ها استقامت و ایستادگی خود را نشان داده‌ایم. روزی میدان جنگ فاو و جنوب ایران و غرب بود ولی اینک میدان جنگ دیگری داریم.

رئیس مجمع رزمندگان غرب و شمال‌غرب کشور ابراز داشت: قطعا در این جنگ نیز پیروز می‌شویم و شجره مقاومت را در تمام دنیا می‌پرورانیم. استعمارگران می‌پنداشتند آمریکا کدخدای دنیا خواهد شد، اما امروز اعلام کرده‌اند این تفکر شکست خورده است.

همت تصریح کرد: امروز ایران اسلامی پرچم‌دار اسلام در دنیا است و این حاصل خون شهداست و چون حرکت ما حرکتی الهی است، خداوند نیز به ما لطف می‌کند و پیروز خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی پیشرفت کرده و با نگاهی به وضعیت موجود، می‌توان این پیشرفت را به ‌عینه دید، عنوان کرد: دشمن بداند با این تحریم‌ها و دشمنی‌ها نمی‌تواند مردم را از نظامشان دور کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد