سرویس: تازه های خبرکد خبر: 14852|08:32 - 1392/04/10
نسخه چاپی

برزیل ، قهرمان جهان را در هم کوبید

برزیل ، قهرمان جهان را در هم کوبید

مطلع الفجر-تیم فوتبال برزیل با برتری پرگل در فینال جام کنفدراسیون‌ها مقابل اسپانیا قهرمان شد. برزیل با تیزهوشی مهاجمان خود و با یک بازی حساب شده و درگیرانه با پیروزی 3 بر 0 مقابل اسپانیا به پایان رساند.

به گزارش «تابناک»، برزیل و ایتالیا فینال جام کنفدراسیون‌ها را ساعت 2:30 بامداد دوشنبه به وقت ایران در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو آغاز کردند که این دیدار با برتری سه بر صفر شاگردان اسکولاری به پایان رسید.
تصویر نیمار و فرد دو گلزن فینال
برزیل ، قهرمان جهان را در هم کوبید
اسپانیا قهرمان جام جهانی گذشته می باشد و برزیل میزبان جام جهانی آینده است .
برزیل با این ترکیب وارد میدان شده است: سزار، آلوز، مارسلو، لوئیز، مارسلو، گوستاوو، سیلوا، هالک، اسکار نیمار، فرد
اسپانیا نیز با این نفرات به میدان آمده است: کاسیاس، پیکه، راموس، آلبا، آربلوا، اینسیتا، ژاوی، بوسکتس، ماتا، پدرو، تورس،
در دقیقه 2 در یک رفت و برگشت توپ به فرد رسید تا وی در حالتی دراز کش دروازه ایکر کاسیاس را گشود و نیمار در دقیقه 44 روی پاس اسکار با روی پا و با ضربه ای تماشایی گلزنی کرد
صحنه‌ جالب این دیدار در دقیقه 40 رقم خورد و در شرایطی که ضربه پدرو در آستانه گل شدن بود داوید لوئیس با تکلی دیدنی و فوق العاده توپ را از روی خط دروازه به کرنر فرستاد تا یک گل را برای تیمش بخرد.
دقیقه 47: با پاس زیبای هاگ و فریب جالب نیمار، فرد از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و توپ را با پای راست بطور زمینی وارد دروازه کاسیاس کرد. توپ پس از برخورد به دست کاسیاس و تیر عمودی، وارد دروازه شد تا گل سوم برای برزیل رقم بخورد .
دقیقه 54: با خطایمارسلو پنالتی برای اسپانیا اعلام شد که پنالتی تورس به اوت رفت .
دقیقه 68: نیمار پا به توپ شد در ضد حمله؛ از پیکه عبور کرد ولی با خطای پیکه در پشت محوطه جریمه سرنگون شد. پیکه اخراج شد! تا اسپانیا 10 نفره شود .
صحنه گل اول برزیل
برزیل ، قهرمان جهان را در هم کوبید
پس از گل سوم ماتادورها بر روی دروازه برزیل فشار وارد کردند تا توانستند یک ضربه پنالتی بدست آورند که سرخیو راموس این موقعیت را هدر داد و توپ را به بیرون زد.
شاگردان دل بوسکه به تلاش خود برای بازکردن دروازه برزیل بازهم ادامه دادند، اما موفق به گلزنی نشدند.
در یکی از موقعیت‌های بازی و در یک ضد حمله تند و تیز نیمار قبل از ورود به محوطه جریمه اسپانیا توسط پیکه سرنگون شد که خطای مدافع اسپانیا با کارت قرمز داور هلندی همراه شد و اسپانیا از دقیقه 68 بازی را 10 نفره ادامه داد.
در ادامه دو تیم موقعیت‌هایی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که ثمری نداشت و بازیکنان برزیل با نتیجه‌ قاطع سه بر صفر به سلطه ماتادورها و شکست ناپذیری آن‌ها در فوتبال جهان پایان دادند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد